اسمارت‌فون مقرون‌به‌صرفه و با کیفیت به بازار آمد

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش طی خبر "هوآوی از دو اسمارتفون جدید رونمایی کرد" اشاره کردیم که هوآوی از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی کرده است. یکی از این دو محصول نسخه 2017 گوشی هوآوی Y5 بود و محصول دیگر گوشی آنر 8 پرو (Honor 8 Pro) نام داشت. شرکت آنر (Honor) زیرشاخه کمپانی هوآوی است و بیشتر در زمینه تولید و عرضه اسمارتفون‌های میان رده و مقرون به صرفه فعالیت دارد، اما گوشی آنر 8 پرو محصولی رده بالا بود که از سوی این شرکت معرفی شد.
حال شرکت آنر از دومین اسمارتفون جدید خود رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند آنر 6 سی نام دارد و قرار است با قیمت 229 دلار روانه بازار Storeشود. گوشی هوشمند مذکور در واقعیت جانشین یا جایگزین گوشی آنر 5 سی (Honor 5C) محسوب می‌شود که طی ماه آوریل سال 20166 معرفی شده بود. بدنه آنر 6 سی از مواد فلزی تشکیل می‌شود در پنل پشتی دستگاه یک اسکنر انگشت تعبیه شده است.

صفحه نمایش گوشی هوشمند آنر 6 سی نمایشگری 5 اینچی و از نوع آمولد (AMOLED) با وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل یا اصطلاحا اچ‌دی است. رم دستگاه 3 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی آن به طور پیش‌فرض 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گوشی هوشمند آنر 6 سی از اتصال حافظه SD هم پشتیبانی می‌کند، بنابراین کاربران علاقمند به این صورت قادر به افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه خواهند بود.

2_424




سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 435 کوالکام در گوشی هوشمند آنر 6 سی به‌کاررفته که پردازنده مرکزی 64 بیتی و هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز را ارائه می‌کند. دوربین اصلی گوشی هوشمند نام برده شده از سنسوری 13 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و برای دوربین سلفی آن سنسوری 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. باتری این اسمارتفون هم ظرفیت 3020 میلی آمپر ساعتی دارد. وزن گوشی برابر با 138 گرم عنوان شده و سیستم عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید 6.0.1 مارشمالو خواهد بود. این گوشی هوشمند قرار است در رنگ‌های طلایی، خاکستری و نقره‌ای روانه بازار شود. نظر شما در رابطه با این اسمارتفون 229 دلاری چگونه است؟

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟