قطار لوکسی که امکان تماشای منظره های زیبا را به شما می دهد +تصاویر دیدنی

قطارهای ژاپنی به سرعت و کارآمدی مشهور هستند. این درحالی است که شرکت East Japan Railway Company قصد دارد قطار لوکس شیکی را بسازد.کن اوکویاما طراح صنعتی مشهور ژاپنی با الهام از محبوبت قطارهای ۷ ستاره طرح اولیه قطار لوکس را ارائه کرده است.

2453102


مسافران مسیر توکیو به مقصد شهرهایی در قسمت شرق ژاپن می توانند از خدمات لوکس قطار بهره ببرند. این قطار دارای ۱۰ کوپه و ظرفیت ۳۴ مسافر در هر سفر است. تمام سوییت های موجود در قطار اتاق ناهارخوری مخصوص خود و دو تختخواب دارند.
 

2453103

علاوه بر واگن های ناهارخوری و پذیرایی، دو واگن با سقفی گنبد مانند نیز در قطار وجود دارد که برای مشاهده مناظر اطراف در ابتدا و انتهای قطار قرار دارد. در این واگن ها پنجره هایی بزرگ در دیوارها و سقف قرار دارد تا مسافران بتوانند مناظر ساحلی و کوهستان را نیز تماشا کنند. برای این منظور شرکت سازنده قطار بسته های مسافرتی ۲ و ۴ روزه ارائه می کند که هدف آن ها مشاهده مناظر فصلی است.
 

2453105


ظاهر خارجی این قطار کلاسیک است اما فضای داخلی اتاق های شیکی شیما طراحی مدرنی دارند.
هزینه سفر با قطار شیکی شیما از ۲۸۵۰ دلار به ازای هر نفر در اتاق های مشارکتی شروع می شود و گرانترین بلیت آن با ۸۴۵۰ دلار به ازای هر نفر به سوییت های دولوکس تعلق دارد.
تقاضا برای نخستین سفر با این قطار چنان زیاد بود که مسافران براساس قرعه کشی انتخاب شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 263026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟