معرفی دستبندهای سلامتی جدید هوآوی + عکس

یک ویژگی جدید که به این دستبندهای سلامتی اضافه شده، اندازه گیری VO2 Max یا حداکثر اکسیژن مصرفی افراد است. در واقع این گجت به کاربرانش اجازه می دهد تا بیشترین حدی که بدن آن ها اجازه ورود اکسیژن و بعد انتقال آن به اندام های مختلف برای استفاده به عنوان منبع انرژی می‌دهد، بدانند. گزارش شده که فناوری محاسبه حداکثر اکسیژن مصرفی در این دستبندها نزدیک به 95 درصد دقت دارد که بسیار قابل توجه است.
اما نسخه بند پرو 2، همان طور که از اسمش مشخص است، دارای ویژگی های خاصی است. این دستبند سلامتی از ویژگی های TruSleep و پایشگر تنفس بهره مند شده است. البته به جز این دو قابلیت، دارای حسگر GPS داخلی است تا بتواند فعالیت‌های کاربران را بهتر بررسی کند.

دستبند هوواوی
لازم به ذکر است که هردو مدل دستبندهای جدید هوآوی، با قابلیت اندازه‌ گیری ضربان قلب با دنبال کردن مداوم وضعیت ضربان عرضه خواهند شد. علاوه بر این، ویژگی جدیدی که در این دو محصول یافت می شود، Training Effect نام دارد که به شما نشان می دهد فعالیت ورزشی تان تا چه اندازه بر میزان تناسب اندام شما تاثیر گذار بوده است و هم چنین مدت زمان ریکاوری بدن شما برای تمرین بعدی را مشخص می‌کند.
هوآوی بند 2 و بند 2 پرو قادرند تا حداکثر میزان 5 اتمسفر فشار را در آب تحمل ‌کنند که این موضوع باعث می شود منعی برای استفاده از آن‌ ها در استخر و حمام و یا فضاهای بارانی وجود نداشته باشد.
هنوز زمان دقیق عرضه و قیمت این دو محصول توسط هوآوی اعلام نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 284440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟