زمان عرضه گلکسی نوت 8 مشخص شد

بر اساس پستی که یکی از کارکنان فروشگاه بست بای امروز در وب‌سایت ردیت منتشر کرده است، سامسونگ احتمالا عرضه‌ی گلکسی نوت ۸ در آمریکا را در تاریخ ۲ شهریور و تنها یک روز پس از رونمایی رسمی آن در رویداد Unpacked خود آغاز خواهد کرد. 
گزارش‌ها حکایت از آن دارند که عرضه‌ی گلکسی نوت ۸ در تاریخ ۲ شهریور از طریق کانال‌های ورایزن و سامسونگ نیز تایید شده است. به گفته‌ی یکی از کاربران ارشد ردیت، منبع این اطلاعات، یکی از کارکنان فروشگاه بست بای است. با این حال باز هم باید به اطلاعات یادشده به دیده‌ی شایعه و گمانه‌زنی نگاه کنیم؛ بنابراین نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که نسل جدید فبلت پرچم‌دار کره‌ای‌ها طی ۱۰ روز آینده روانه‌ی بازار Store خواهد شد.
چندی پیش یکی از نشریه‌های کره‌ای مدعی شد که سامسونگ عرضه‌ی گلکسی نوت ۸ را نه در ماه آگوست، بلکه در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) آغاز خواهد کرد؛ اما ممکن است این موضوع تنها در مورد بازار کره صحت داشته باشد؛ از این رو برای اطمینان از صحت و سقم این گمانه‌زنی‌ها، باید تا زمان رونمایی فبلت پریمیوم سامسونگ منتظر بمانیم.
به‌طور معمول سامسونگ چند هفته پس از معرفی پرچم‌دار خود، عرضه‌ی آن را آغاز می‌کند؛ اما ظاهرا کره‌ای‌ها قصد دارند روند خود را حداقل در مورد عرضه‌ی گلکسی نوت ۸ در بازار آمریکا تغییر دهند؛ بنابراین باید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باید تا زمان برگزاری رویداد Unpacked منتظر بمانیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟