دو تیزر از گلکسی نوت ۸ منتشر شد+ فیلم
حجم ویدیو: 1.99M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

این دو تیزر در مورد دوربین و قلم مخصوص سری گلکسی نوت یعنی S-pen است. تیزر مربوط به دوربین گلکسی نوت ۸ روی زوم اپتیکال این گوشی مانور داده است. به همین دلیل، این تیزر می‌تواند اخبار و شایعات قبلی در مورد زوم اپتیکال تا ۲ یا ۳ برابر را تایید کند. در این ویدیو هم‌چنین به قابلیت ثبت با تصاویر با افکت بوکه هم اشاره شده است.
ویدیو دوم مربوط به یکی از قابلیت‌های همیشگی گلکسی نوت است که به عنوان امضای طراحی این سری از محصولات سامسونگ شناخته می‌شود؛ قلم S-pen! در این ویدیو می‌توانیم متوجه پرامکانات و دقیق بودن کارایی قلم گلکسی نوت ۸ شویم. سامسونگ درنظر دارد با معرفی مدل جدید گلکسی نوت ۸، ناکامی و بدشانسی خود را در مدل قبلی جبران کند.


انتظار می‌رود که گلکسی نوت ۸ در تاریخ ۳۰ مرداد ماه رسما در مراسمی در شهر نیویورک معرفی شود. شایعات بعدی هم گفته شده که این گوشی در تاریخ ۲۴ شهریور ماه هم راهی بازار Store می‌شود. ناگفته نماند که این تلفن همراه هوشمند ابتدا در کشورهای آمریکا و کره جنوبی عرضه می‌شود و کم‌کم به بازار کشورهای دیگر راه پیدا می‌کند. شایعه‌ها از قیمت ۹۹۹ دلاری این گوشی خبر می‌دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟