با این دکوراسیون پاییزی عاشق پاییز شوید

سرتختی خاص و زیبا با درب های قدیمی

یک جفت درب چوبی قدیمی را به عنوان سرتخت ساده تان بگذارید. برای تزیین بیشتر یک جفت دیوارکوب فلزی مشکی را به دو طرف بالای تخت نصب کنید. پاییز فصل رنگ زرد و نارنجی است. برای کوسن های تان از روکش سفید و زرد استفاده کنید. برای تزیین بیشتر یک جفت تابلوی ساده با عکس شاخه های پاییزی به دو طرف تخت تان آویزان کنید.یک دکوراسیون پاییزی زیبا با کدو تنبل های مینیاتوری

02

یکی از میوه هایی که در پاییز به وفور یافت می شود کدو تنبل است. یکی از مدل های کدوتنبل، کدوتنبل های فانتزی است. تعدادی از این کدو تنبل ها را تهیه کنید. یک سبد حصیری انتخاب کرده و کدو تنبل های فانتزی را درون آن بچینید. از این سبد کدو تنبل برای تزیین میز اتاق نشیمن تان استفاده کنید. بالای شومینه تان یک طاقچه چوبی به شکل تنه درخت نصب کنید. چند عدد از کدو تنبل های فانتزی را روی این طاقچه بگذارید. یک گلدان بزرگ در کنار اتاق تان بگذارید وداخل آن چند شاخه از برگ های نارنجی پاییزی قرار دهید.
03

استفاده از بافت های حصیری در دکوراسیون پاییزی

یکی از ایده ها برای یک دکوراسیون پاییزی زیبا استفاده از بافت های حصیری است. می توانید برای پنجره های تان از کرکره های حصیری استفاده کنید. به عنوان قالیچه جلو مبلی هم از حصیرهای ریزبافت استفاده کنید.کوسن های پاییزی را به دکوراسیون تان اضافه کنید.

04

یکی از روش ها برای داشتن یک دکوراسیون پاییزی شاد اضافه کردن چند کوسن رنگی است. پاییز فصلی است که رنگ سبز در آن به پایان رسیده است و به همین دلیل بهتر است از یک جفت کوسن سبزرنگ استفاده کنید.یک دکوراسیون پاییزی رنگارنگ با اضافه کردن المان های طبیعی

05

برای داشتن یک دکوراسیون پاییزی می توانید از المان های طبیعی استفاده کنید. می توانید برای تزیین میز وسط و یا میز کنار مبلی تان از گلدان های طبیعی پاییزی استفاده کنید. همچنین چند عدد برگ پاییزی در شکل های مختلف را جمع آوری کنید و روی قاب های ساده بچسبانید. از این قاب ها برای تزیین دیوار اتاق نشیمن تان استفاده کنید.با شاخه های هرس شده یک دکوراسیون پاییزی زیبا درست کنید.

06

هرس کردن شاخ و برگ درختان یکی از کارهایی است که برای شروع فصل پاییز انجام می دهید. این شاخ و برگ های هرس شده را دور نریزید و از آنها برای شاد کردن دکوراسیون پاییزی تان استفاده کنید.

07

برای دیوارهای تان از رنگ خاکستری تیره استفاده کنید. برای دادن رنگ به فضای اتاق تان از یک کاناپه قرمز با کوسن های رنگی استفاده کنید. یک مبل تکی سفید رنگ با کوسن قرمز و یک کاناپه گلدار هم به فضای تان استفاده کنید.

08

اضافه کردن سنگ و رنگ قرمز در دکوراسیون پاییزی

برای دیوار شومینه تان از پوشش سنگ های کرم، قهوه ای و طوسی استفاده کنید. برای میز ناهارخوری تان از رومیزی قرمز رنگ استفاده کنید. همچنین میزتان را با گل های پاییزی قرمز رنگ تزیین کنید.

 .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

تصاویر لحظات وحشتناک بلعیده شدن یک سگ به وسیله مار پیتون

کتک خوردن کارگران شهرداری از کارمندان بانک رفاه کارگران رشت

بچه نهنگ شجاع جان مادر خود را نجات داد + عکس

فیلم آموزش خنده های شیطانی پدر به پسرش + تصاویر

عروس روز جشن ازدواج اش موش آب کشیده شد! / حادثه عجیب در مراسم جشن

زن شوهردار برای پایان دادن به ارتباط شوم به دادگاه رفت

وقتی بازیگر مرد مشهور 900 میلیون تومان برای خرید یک بلیت می پردازد +عکس

هکر معروف «ماه عسل» به کمک سحر قریشی آمد! +عکس

حذف عکس سهراب سپهری از روی سنگ قبر تازه‌اش+ عکس

 

کدخبر: 226573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟