سوئیت های 35 متری را اینگونه بچینید  +تصاویر

پیدا کردن یک محله مناسب، امکانات خوب و فضایی که بشود با مشکلات امروزی به راحتی در آن زندگی کرد همگی فکر و ذهن ما را تماما به خود مشغول خواهد کرد. چیدمان دکوراسیون خانه های کوچک آن هم برای اولین بار نیز از این قاعده مستثنی نیست.
بنظرتان چگونه می شود راحت ترین و بصرفه ترین راه برای تزیین دکوراسیون داخلی پیدا کرد؟ در این مطلب برای پاسخ دادن به این سوال به بررسی سه سوئیت بسیار کوچک زیر ۴۰ متر می پردازیم که هر کدام با توجه به بودجه خود، بهترین دکوراسیون را ارائه داده اند. در خانه های زیر سعی شده از عناصری مانند چوب، آجر، پارچه و رنگ آمیزی شاد استفاده شود تا علاوه بر زیبا شدن فضا، میزان کارایی نیز افزایش یابد. 
اولین نمونه دکوراسیون سوئیت کوچک یکی از خلاقانه ترین هاست چرا که فقط ۳۰ متر مربع مساحت دارد اما بسیار دلباز و شاد طراحی شده. لوازم بکار رفته در خانه بسیار باکیفیت بوده و همگی از شرکت ایکیا (IKEA) هستند. دکوراسیون خانه سبکی امروزی داشته و بر اساس بودجه محدود طراحی و تزیین شده است. دیوارها تماما با رنگ خاکستری کم رنگ پوشیده شده اما در اتاق نشیمن رنگ های شادی مانند سبز گیاهان و آبی و زرد مبلمان خیلی راحت دیزاین اتاق را جذاب، شاد و دلباز نشان می دهد. فرش جلوی مبلمان کوچک نشیمن نیز رنگی کاملا تیره و سیاه دارد که روی کفپوش چوبی روشن خانه شدیدا خودنمایی می کند.

1219842_770

1219845_296

آشپزخانه نیز طرحی ال شکل دارد، کابینت های سفید و خاکستری رنگ باعث شده سبک دکوراسیون، حالتی کلاسیک و بسیار ساده بخود بگیرد. همانطور که در عکس ها مشخص است آشپزخانه در گوشه دیوار و کنار راهروی ورودی قرار گرفته اما دیزاین جالب آن باعث شده حتی در این فضای کوچک نیز خود را بخوبی نشان دهد. در قسمت انتهای کابینت ها نیز یک میز کوچک قرار گرفته که برای میل غذاها سبک و حتی میل ناهار و شام دو نفره گزینه ای بسیار عالی و جمع و جور است. ظاهر آشپزخانه مانند تمام قسمت های دیگر هویتی خاص و منحصر بفرد دارد.
 

1219847_666


اگر فکر کردید دکوراسیون سوئیت کوچک نمی توانند مانند یک خانه بزرگ و لوکس باشد شدیدا در اشتباه هستید. خانه زیر نیز ۳۰ متر مربع مساحت دارد اما بقدری شاد و شیک طراحی شده که مساحت کوچک آن کمترین اهمیت را پیدا می کند. تم خانه به رنگ بژ، خاکستری و زرد خردلی انتخاب شده که بیشتر در آشپزخانه خود را نشان می دهد. اتاق ها همگی در یک محوطه قرار دارند، یعنی آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشیمن و غذاخوری همگی به یکدیگر متصل هستند، برداشتن دیوارهای اضافه در سوئیت های کوچک یک راه حل نجات دهنده است.
 

1219848_242

1219849_800

1219851_416

1219852_985


وقتی از قسمت اتاق خواب به سمت مقابل نگاه می کنید، بلاک ال شکل آشپزخانه به رنگ زرد خردلی کاملا توجه شما را جلب می کند. روی میز بار آشپزخانه نیز سه عدد لامپ آویز سقفی به رنگ مشکی نصب شده که در زمینه زرد به خوبی خود را نشان می دهد. دیوار پشت کابینت ها طراحی متفاوت نسبت به سایر دیوارهای خانه دارد چرا که با کاغذ دیواری طرح گل پوشانده شده است. البته یک ایراد به این قسمت وارد است، کابینت روشویی بیرون از حمام و دستشویی قرار گرفته. البته شاید به دلیل فضای کم این بهترین کاری بود که می شد انجام داد.
دکوراسیون سوئیت کوچک را می توان به شیوه های متفاوتی انجام داد، خانه ای در زیر مشاهده می کنید توسط همان شرکتی طراحی شده که سوئیت اول در این مطلب را ساخته است. به همین خاطر هم هست که شباهت تصویری بین این دو خانه وجود دارد اما این مدل ۳۵ متری بوده و کمی از واحد بالایی بزرگتر است. رنگ و تم بکار رفته در این خانه برخلاف واحد اولی تمی تیره تر دارد. در عوض کابینت های آَشپزخانه و قسمت ورودی تماما به رنگ سفید تزیین شده اند تا فضای خانه خیلی تاریک دیده نشود.

1219855_558

 

1219857_303

1219861_288 (1)

1219862_263


برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 261280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟