آماده کردن پاسیو برای تعطیلات تابستانی+ عکس

دکوری‌های نارنجی
نارنجی رنگ دکوراسیون فضای باز در این فصل است. این رنگ را در چند کوسن‌ و یا رومبلی به کار ببرید.

دکورهای نارنجی

لامپ‌های ریسه‌ای
کلید تبدیل کردن حیاط خانه به فضایی برای گذراندن تعطیلات، این است که جَو را با نورپردازی (به خصوص با لامپ‌های ریسه‌ای) آماده کنید. می‌توانید از لامپ‌های خورشیدی استفاده کنید تا مصرف برق‌تان افزایش نیابد.

دکورهای نارنجی

مبلمان بافته شده رنگی
امسال نخ‌ها و مواد طبیعی محبوب هستند. شما هم آنها را در فضای باز با رنگ‌های غیر معمول به کار ببرید. مثلاً این صندلی قرمز رنگ ظاهری مدرن دارد، و مبلمان به رنگ آبی روشن شیک به نظر می‌رسد.

دکورهای نارنجی

آتش‌دان
این آتش‌دان زیبا از جنس مس (که فلز سال است) ساخته شده و به صورت دستی چکش خورده است. این وسیله می‌تواند شب‌های تابستانی را زیباتر کند.

دکورهای نارنجی

پرده‌های فضای باز
این پوشش‌های انعطاف‌پذیر، ظاهری نرم‌تر به آلاچیق داده و هروقت بخواهید شما را از نور آفتاب و دید مزاحم همسایگان حفظ می‌کنند.

دکورهای نارنجی

لوسترهای فضای باز
لوسترها فقط برای فضای داخلی نیستند. امروزه خیلی از وسایل دکوری فضای داخلی به فضای باز کشیده شده‌اند. می‌توانید پاسیوی خود را با یک لوستر ساده و شیک بیارایید.

دکورهای نارنجی

تاب
این تاب نقش مبلمان را بازی می‌کند و به سادگی با یک تشک و چند کوسن آراسته می‌شود. این نقطه می‌تواند فضایی سرگرم کننده و بسیار زیبا در پاسیو باشد.
دکورهای نارنجی

کاشی‌های طرح دار فضای باز
به جای استفاده از کوسن‌های رنگارنگ و قالیچه‌های طرح‌ دار، می‌توانید با کاشی‌های نقش‌دار که دوام بیشتری هم دارند، پاسیو را زیبا کنید. این کاشی‌ها به رنگ آبی تیره، با ظرافت خاصی فضا را شگفت‌انگیز کرده‌اند.

دکورهای نارنجی

گلدانی با گیاهان گوشتی
به جای اینکه فقط از گلدان‌ها در پشت پنجره‌ یا داخل قفسه‌ها استفاده کنید، آنها را به فضای باز بیاورید و به عنوان کانون توجه در دکور استفاده کنید. فقط مراقب باشید که در گرمای زیاد خشک نشوند.

دکورهای نارنجی

قالیچه
قالیچه‌ها کمک می‌کنند که فضای نشیمن در پاسیو مشخص شود. اما باید در انتخاب آنها به دوام و مقاومت‌شان توجه کنید.

دکورهای نارنجی

مبلمان حصیری
این مبلمان حصیری می‌توانند علاوه بر افزودن زیبایی به دکوراسیون فضای باز، وسیله‌ای کاربردی باشند. می‌توان از آنها به عنوان میز یا صندلی وقتی مهمانان زیاد هستند، استفاده کرد.

دکورهای نارنجی

میزهای موزائیکی
این میزها در سال 2017 محبوب خواهند بود و می‌توان از آنها به عنوان میز غذاخوری یا نقطه کانونی دکوراسیون فضای باز استفاده کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

دکورهای نارنجی

کدخبر: 284979 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟