خانه ای شاد با دکوراسیون رنگی رنگی +عکس

اینکه دقیقا چه رنگ هایی را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید طبیعتا نکته بسیار مهمی به حساب می آید. باید به سراغ رنگ هایی بروید که بتوانند حتی در اکسسوری و المان های دکوراسیونی کوچک نیز خودشان را به خوبی نشان دهند. به احساسات و درون خودتان اعتماد کنید و بر اساس آن، رنگ های مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ برای مثال اگر فضایی شاد و پرانرژی می خواهید حتما از رنگ های گرم نیز استفاده نمایید.
دکوراسیون رنگارنگ در نشیمن خانه
چیدمانی رنگارنگ
در دکوراسیون نشیمن استفاده از چیدمانی رنگی و شاد اصلا کار سختی نیست! اولین راهی که پیش پای شما قرار دارد انتخاب مبلمانی رنگی است، اما اگر این امکان برایتان وجود ندارد هم اصلا نگران نباشید. با ایجاد ترکیب رنگ هایی فوق العاده در طرح و چیدمان کوسن های مبلمان خود می توانید به راحتی به آن چیزی که می خواهید برسید. فقط حتما حواستان به ترکیب رنگی آنها باشد!

چیدمانی رنگارنگ
راه بعدی که در دکوراسیون نشیمن رنگی منزل شما پیش روی شماست انتخاب فرشی با رنگ زیبا و مناسب است. در این حالت نیز می توانید به زیبایی دکوراسیون رنگی منزل خود بیافزایید.
دکوراسیون رنگی در اتاق کار
چیدمانی رنگارنگ
پیشنهادی که برای دکوراسیون اتاق کار رنگی شما داریم استفاده از وسایل جزئی رنگارنگ است. می توانید از اکسسوری های رنگارنگ برای دکوراسیون اتاق کار استفاده نمایید.
دکوراسیون اتاق خواب رنگارنگ
چیدمانی رنگارنگ
در دکوراسیون اتاق خوابتان دستتان بازتر است. می توانید لوازم رنگارنگ مناسبی را برای این فضا داشته باشید. پیشنهادی که ما برایتان داریم این است که مانند چیزی که در تصویر مشاهده می کنید از روتختی و یا پرده ای با رنگ های خنثی استفاده کرده و در کنار آنها سایر لوازم و وسایل را رنگی رنگی کنید.
باز هم به این نکته اشاره می کنیم که در هنگام انتخاب و چیدمان دکوراسیون رنگی منزل خود به سراغ رنگ های مناسب و مکمل یکدیگر بروید.
دکوراسیون آشپزخانه رنگی
چیدمانی رنگارنگ
برای دکوراسیون آشپزخانه خود از ظروف رنگی شروع کنید! قدم های بعدی را با انتخاب وسایل و گل های رنگارنگ در دکوراسیون آشپزخانه خود بردارید.
برای ایجاد نوعی هیجان و زیبایی به دکوراسیون آشپزخانه خود می توانید مانند این تصویر عمل کنید و رنگ های متنوعی را برای وسایل کوچک و اکسسوری آشپزخانه خود انتخاب کنید.
دکوراسیون حمام رنگی
بهترین و آسان ترین کاری که برای رنگارنگ کردن دکوراسیون حمام خود می توانید انجام دهید استفاده از حوله های رنگارنگ و زیباست.
در مراحل بعدی نیز می توانید از دیوارپوش، تایل و کابینت های رنگارنگ برای دکوراسیون حمام خود نیز استفاده نمایید.
دکوراسیون اتاق کودک رنگارنگ
اگر بخواهیم تمام قسمت های دکوراسیون اتاقی را رنگارنگ کنیم قطعا آن فضا اتاق کودک خواهد بود. اگر برای اتاق کودک و نوجوان و اتاق نوزاد خود رنگ خاصی را در نظر دارید حتما به این نکته توجه کنید که تمام رنگ های استفاده شده در آن دکوراسیون مکمل یکدیگر بوده و تناسب خوبی با هم داشته باشند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟