راه های چیدمان قفسه آشپزخانه +عکس های جالب

داشتن تعداد مناسبی کابینت آشپزخانه به مقدار کافی هیجان انگیز و خوشحال کننده است، اما اگر قفسه هایی نیز در دکوراسیون آشپزخانه خود دارید جزء خوش شانس ترین افراد به حساب می آیید! پس از این شانس خود به خوبی استفاده کنید و شروع به چیدمان قفسه آشپزخانه نمایید.

قفسه اشپزخانه

یکی از گزینه هایی که می توانید در چیدمان قفسه آشپزخانه خود از آن استفاده کنید، وسایل مورد استفاده روزانه است؛ چیزهایی مثل قاشق و چنگال، ظروف مصرفی روزانه و...
این کار هم برای سرعت بخشیدن به کارهای روزانه شما کمک می کند و هم برای مهمانان شما راحت تر خواهد بود که برای برداشتن یک ظرف تمام کابینت ها را جستجو نکنند.
در این میان نکته ای وجود دارد که باید به آن توجه کنید: اگر لوازم و وسایل مورد استفاده روزانه خود را در قفسه چیدمان می کنید باید مراقب گرد و خاکی که ممکن است روی آن بنشیند باشید! اگر بعد از مدت نسبتا زیادی از هرکدام از آن ظروف استفاده می کنید حتما قبل از مصرف آن را بشویید!

قفسه اشپزخانه

نگهداری از پاسماوری و ظروف مربا در قفسه آشپزخانه
نگهداری از ظروف مربا و پاسماوری در قفسه آشپزخانه نیز جزء گزینه های بسیار مناسب و کارآمد است.
این کار علاوه بر بخشیدن بهبود دسترسی و هم چنین بخشیدن حس گرما به فضا، دکوراسیون آشپزخانه شما را نیز زیباتر خواهد کرد.

قفسه اشپزخانه

نگهداری از وسایل رنگی رنگی در قفسه آشپزخانه
علاوه بر استفاده و کارآمد بودن قفسه آشپزخانه شما می توانید به زیباتر کردن دکوراسیون آشپزخانه خودتان هم فکر کنید. به سراغ ظروف و وسایل رنگی رنگی بروید و به زیبایی دکوراسیون آشپزخانه خود بیافزایید.

قفسه اشپزخانه

نگهداری از چینی سفید در قفسه آشپزخانه
در مقابل پیشنهاد قبلی شما می توانید به سراغ چینی سفید بروید و در چیدمان قفسه آشپزخانه خود از آن بهره بگیرید. این کار می تواند برای دکوراسیون شلوغ و پرطرح آشپزخانه نوعی آرامش و استراحت به حساب آید. اگر در دکوراسیون آشپزخانه خود از سرامیک و دیوارپوش هایی با طرح های شلوغ و رنگی استفاده کرده اید، قطعا این گزینه برای آن بسیار مناسب بوده و پیشنهاد می شود.
نگهداری از وسایل قهوه در قفسه آشپرخانه
اگر قهوه ساز خوبی دارید و از طرفداران پر و پا قرص قهوه هستید می توانید در قسمتی از قفسه آشپزخانه خود از وسایل مربوط به آن استفاده کنید. چیزهایی اعم از فنجان و نعلبکی، قهوه ساز و...
البته باید به این نکته اشاره کنیم که این فقط محدود به قهوه نمی شود. شما می توانید وسایل مربوط به چای را نیز در قفسه آشپزخانه خود چیدمان نمایید!

قفسه اشپزخانه

نگهداری وسایل دکوراسیونی و اکسسوری ها در قفسه آشپزخانه
یک پیشنهاد هیجان انگیز دیگه ای نیز برایتان داریم: اکسسوری و لوازم تزئینی! قفسه آشپزخانه خود را با وسایل دکوراتیو و لوازم تزئینی چیدمان کرده و با این کار به زیبایی دکوراسیون آشپزخانه خود بیافزایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟