نکته های مهم در پوشیدن لباس مراسم عروسی

- لباس مجلسی سفید حالت دار

این مجلس عروسی شما نیست و شما عروس نیستید. پس بهتر است از پوشیدن لباس مجلسی های سفید حالت دار که شاید موجب اشتباه گرفتن شما و عروس شود خودداری کنید.

۲- هر نوع سویشرت

کلا پوشیدن سویشرت در عروسی کار جالبی نیست و از پوشیدن هر مدل از آن خودداری کنید.

۳- هرچیزی که موجب دیده شدن سینه بند شما شود

این کار هم  نقض قواعد فشن به شمار می رود. در مجلس عروسی این یک موضوع معمولی نیست که سینه بند شما از کنار یا از زیر لباستان معلوم شود. پس حتی اگر سفید هم می پوشید طوری رنگ لباس مجلسی تان را انتخاب کنید که به اندازه ی کافی کدر باشد تا سینه بند شما نمایان نشود. ولی قاعده لباس زیر این است که همواره هم رنگ پوست شما باشد تا در زیر لباس های سفید دیده نشود.

۴- آرایش های دلقکی و جلف

اگر کمی دقت کنیم این مدل آرایش ها هم مناسب عروسی نیستند و دید دیگران را نسبت به ما عوض می کنند. سعی کنیم آرایش های نه زیاد غلیظ ولی زیبا داشته باشیم که نگهداری آن در طول مجلس عروسی هم آسانتر باشد.

۵- لباس مجلسی طرح پلنگی

این گونه ساپورت ها و یا لباس های بلند مجلسی اصلا مناسب عروسی نیستند و می توانید در مهمانی های دیگر از آن ها استفاده کنید. به جای آن ها از طرح های گلدار و رنگی استفاده کنید.

۶- صندل

صندل هم از چیزهایی است که پوشیدنش در مجلس عروسی جایگاهی ندارد و خارج از عرف است. به جای آن کفش پاشنه بلند و کفش های مجلسی زیادی در لیست انتخاب های شما هستند.

۷- شلوار جین

البته پوشیدن برخی مدل های جین که مخصوص مجالس دوستانه و عروسی است و بدون هیچگونه طرح خاص و کاملا برای پوشیدن با لباس های مجلسی تهیه شد ه  مشکلی ندارد. ولی جین هایی که عموما می بینیم و کاربرد روزمره دارد با مشکل همراه خواهد بود.

۸- پیراهن آستین کوتاه

راه اصولی و متعارف پوشیدن پیراهن، پوشیدن آستین بلند است. شاید بگویید من گرمایی هستم و گرمم می شود. بالا زدن آستین را برای همین مواقع پیشنهادکرده اند. می توانید در حین شام خوردن یا موقعی که گرمتان می شود آستینتان را بالا بزنید.

۹- سرتا پا مشکی

به مجلس عروسی دعوت شده اید و نه مجلس عزا. پس رنگ های تیره را درآورده و رنگ های روشن بپوشید. به غیر از مشکی انتخاب های بسیاری برای پوشیدن دارید.

۱۰- شلوارک

بعید می دانم کسی در کشور ما همچین کاری را انجام دهد ولی محض اطلاعتان می گویم که پوشیدن شلوارک در مراسم عروسی چه برای کودکان و چه بزرگسالان کاری غیر معقول است.

این لباس‌‎‎ها را در عروسی نپوشید

۱۱- کلاه

منظور ما همه ی کلاه ها نیست. منظور کلاه های کب یا کلاه هایی که مناسب حال مجالس عروسی نیستند است. پوشیدن کلاه های کابوی و کلاه شاپو مانعی ندارد.

۱۲- لباس های بدن نما

این لباس ها از نظر عرفی و شرعی هم مناسب حال عروسی نیستند. سعی کنید پوشیده باشید و اگر خیلی نیاز می بینید فقط در مجلس زنانه بدن نما بپوشید.

۱۳- رنگ های نئونی

با این کار باعث می شوید در عکس های عروسی همه قبل از عروس شما را ببینند. از آنجایی که نه جشن تولد است و نه عروسی شما پس از پوشیدن رنگ های جیغ مثل صورتی و سبز جیغ خودداری کنید.

۱۴- رنگ های براق

شما به عروسی دعوت شده اید نه یک دورهمی و باید به بهترین نحو تیپ بزنید. از طرفی شما عروس نیستید که این گونه لباس بپوشید و در مرکز توجهات باشید. تا حد ممکن لباس های گران قیمت و جواهراتتان را باهم ست کنید و این گونه لباس ها را نپوشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

پروین و دخترش روی‌نیمکت پرسپولیس+عکس

چهره دختر 14 ساله با انفجار سیگار برقی سوخت + عکس

خانم پلیس کودک 3 ساله‌اش را به کشتن داد

مردان عرب در دام باند ازدواج موقت زنان در مشهد / این توریست ها را به خانه ای در خارج از شهر می بردند و ...

اعتراف جوانی که برای دو النگو، آدم کشت! + عکس قاتل در بازسازی

فیلم لحظه حمله 4 خرس سیاه به ماشین شاسی بلند در جاده + عکس

چهره متفاوت گلاره عباسی پس از رفتن به سالن زیبایی! +عکس

مهراوه شریفی نیا پس از 6 ماه با انتشار این عکس به اینستاگرام بازگشت! +عکس

چهره ستاره و لاله اسکندری در مراسم ختم پدرشان +عکس

 

کدخبر: 226089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟