شلوارهای رنگی برای جذابیت بیشتر آقایان

«Chinos» به نوعی از شلوار گفته می شود که توسط نظامیان آمریکایی مرسوم شده است. این مدل نه مانند شلوارهای پارچه ای خیلی رسمی و نه مانند شلوار های جین غیر رسمی است.

این شلوارها که از کتان تولید شده اند، تنوع بسیاری در رنگ بندی دارند. اگر شما هم دوست دارید که این شلوارها را امتحان اما نمی دانید چه لباسی را با آن ست کنید، در اینجا نمونه هایی را برایتان آورده ایم که می توانید از آنها ایده بگیرید.

زمانی که صحبت از رنگ های شلوار «Chinos» به میان می آید، ما با هیچ محدودیتی مواجه نیستیم. شما می توانید با این مدل شلوار تیپ های گوناگونی بزنید. به عنوان مثال اگر تیپی کلاسیک را می پسندید، رنگ های خنثی و خاکی را انتخاب کنید و برعکس، اگر تمایل به تیپ های اسپورت دارید، ما رنگ های پاستیلی را به شما پیشنهاد می کنیم.این رنگ ها مناسب ترین رنگ ها از نظر برترین طراحان مد و فشن در جهان برای آقایان انتخاب شده اند.

How-to-Wear-Chinos

سورمه ای

یکی از رنگ های محبوب که تقریبا با هر رنگی به راحتی ست می شود، رنگ سورمه ای است. همان طور که در تصویر هم می بینید، شما می توانید این رنگ را هم با کت های رسمی و هم برای مناسبت های غیر رسمی و دوستانه تر به تن کنید.

Navy-chino

قرمز

اگر می خواهید توی چشم باشید، رنگ قرمز را انتخاب کنید. فقط یادتان باشد که بقیه لباس هایتان را به رنگ های خنثی مانند سفید یا خاکستری انتخاب کنید که ظاهرتان خیلی شلوغ به نظر نرسد.

Red-chino

سفید

با پوشیدن رنگ سفید، ظاهری آراسته، مرتب و شاداب پیدا خواهید کرد. این رنگ به سادگی در کنار بقیه رنگ ها می نشیند و با آنها ست می شود. به عنوان مثال تونالیته های مختلف رنگ آبی در کنار رنگ سفید می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد.

WhiteJeansChinos

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت با یک دختر در حیات خلوت + عکس متهم

باردار شدن دختر 14 ساله با آزار و اذیت پدر و پسر پولدار

دختر را به انباری تعویض روغنی برده بود و ... / چاره جز تلافی با دوستم نداشتم + عکس

15 سال زندان برای مرد افغانی که از شکنجه کودک ربوده شده تهرانی عکس گرفته بود+ تصاویر

اقدام کثیف 3 جوان با مشتریان در استخر لواسان + اعتراف و عکس متهمان

جزئیات تازه درباره درگذشت خواننده سرشناس پاپ +عکس

صف طولانی هواداران برای دیدن سوپراستار مشهور سینما +تصاویر

بازیگر زن مشهور ایرانی به چالش "چهره بدون عمل زیبایی" پیوست! +عکس

 

کدخبر: 230330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟