نمایشگاه طلا و جواهر

بیست و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با نمایشی از مد و لباس اقوام ایرانی ۲۸ بهمن تا ۱ اسفند در سالن شماره ۱۰ و ۱۱ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ برگزار خواهد شد.
مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۱۰:۳۰ پنجشنبه با حضور زهرا احمدی پور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، غدا هجاوی رئیس اتحادیه صنایع دستی در آسیا و اقیانوسیه، بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور و جمعی از مدیران و هنرمندان کشوری در محل نمایشگاه های بین المللی برگزار می‌شود.
بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در خرداد ماه سال جاری برگزار شد و به دلیل استقبال بالای بازدیدکنندگان و مشارکتکنندگان از رویداد مذکور، برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در سال جاری نیز در دستور کار معاونت قرار گرفت.
فضای این نمایشگاه با وسعت ۲۴۰۰ متر مربع در اختیار استان‌ها قرارگرفته است تا هنرمندان و تولیدکنندگان از ۳۱ استان کشور به ارائه و نمایش دستاوردهای خود در حوزه صنایع دستی و پوشاک اقوام بپردازند.
بخش های بازرگانی مشارکت کننده این نمایشگاه ها، واحدهای صنفی، فروشگاه های اینترنتی، صادرکنندگان و انجمن بانوان بوده است.
تعداد 6 چادر عشایری نیز در محوطه نمایشگاه حضور برپا می‌شود.
همچنین نهمین نمایشگاه طلا، جواهر، ساعت و صنایع وابسته نیز در همین تاریخ و در محل داومی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟