شیک ترین و جدیدترین مدل لباس های 2 برند معروف +عکس

اجناسی با کیفیت بالا برای متقاضیانی که به دنبال زیبایی و کیفیت هستند و دیگر لازم نیست که برای تامین نیاز های خود با هزینه های گزاف به کشور های همسایه سفر کنند و می توانند لذت خرید را همزمان با ارایه کالا در تمامی دنیا و بسیار ارزانتر از همسایگانمان از قبیل دبی درخود کشورمان تجربه کنند.
نمایندگی رسمی این دو کمپانی در ایران سعی دارند که اعتماد از دست رفته هموطنانمان را که درسال های گذشته به علت سود جویی برخی از افراد با عرضه کالاهای تقلبی مشابه اصل و یا عرضه اجناس بسیار قدیمی با بالاترین قیمت ممکن را که بدلیل نبود نمایندگی واقعی در ایران اتفاق افتاده بود، دوباره باز گردانند.
انتخاب روبرتو کاوالی و ورساچه توسط نمایندگی رسمی این دو کمپانی به علت پیشرو و متمایز بودن آنها در صنعت مد، جایگاه خاص آنها در دنیا و همینطور تنوع محصولات از قبیل کلکسیون زنانه، مردانه، بچه گانه، عینک و همینطور کالاهایی از قبیل ظروف و کالای خواب است. 
این دو کمپانی طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارند و از جایگاه بسیار خاصی در میان هنرپیشگان و اشخاص بسیار معروف دنیا نیز برخوردار هستند و بسیاری از آنها با محصولات این دو کمپانی بر روی فرش قرمز و مجالس خاص می روند.

در زیر نگاهی کوتاه می کنیم به تاریخچه این دو برند
روبرتوکاوالى در سال ١٩٤٠ در خانواده اى هنرمند به دنیا آمد. جوزپ روسى پدربزرگ روبرتو و یکى از نقاشان بزرگ قرن ١٩ یکى از دلایلى بود که باعث شد او در رشته هنر Art و نقاشى درس بخواند اوپس از پایان دانشگاه بوتیکى براى طراحى لباس در ایتالیا راه اندازى کرد.
روبرتو در حرفه خود از تکنیک هاى منحصر بفردى مانند طراحى چهل تکه از پارچه هاى گوناگون با نقاشى و طراحى روى چرم استفاده مى کرد. کمپانى روبرتوکاوالى تولیداتى در زمینه پوشاک آقایان، لباس زیر، زیورالات، نوشیدنى و عطر نیز دارد. این کمپانى با همکارى کمپانى لوازم آرایش ITF اولین عطر و ادکلن خود را با نام Roberto Cavalli for Women در سال ٢٠٠٢ وارد بازارکرد. بیشتر شیشه ها و جعبه هاى عطر و ادکلن روبرتوکاوالى داراى چاپ هاى حیوانى هستند. روبرتوکاوالى در بین سالهاى ٢٠٠٢ تا ٢٠١٣ تعداد ١٩ عطر و ادکلن تولید کرد.
ورساچه اولین موفقیت خود را در سال ١٩٧١ به دست أورد، هنگامى که جیانی طرح هایى براى کلکسیون فیورى فیورنتینا فرستاد، او در سال ١٩٧٢ باانگیزه فراوان به میلان، پایتخت مد جهان رفت تا فعالیت هاى حرفه اى خود را در آن جا ادامه دهد. پیش از ان که کمپانى ورساچه متولد شود، جیانى ورساچه در میلان براى چند شرکت مانند ماریووالنتینو، کالاهان و کامپلیس کار طراحى لباس انجام مى داد. 

robertocavalli-versace25

نخستین فعالیت هاى ورساچه در دنیاى پوشاک چندان اثر و بازتاب جهانى نداشت؛ اما این شرایط زمانى که ورساچه با ریچارد اودون عکاس مشهور آمریکایى ملاقات کرد، دگرگون شد. این ملاقات مسیر معرفى مجموعه هاى متمایز ورساچه روى جلد مجلات مطرح استایل جهان را هموارکرد. ویژگى هاى منحصر به فرد و سبک خلاقانه و غنى ورساچه به تدریج جایگاه ویژه اى میان دوستداران استایل به دست آورد.
طرفداران ورساچه روز به روز بیشتر شدند و فروشگاه هاى زیادى به نمایندگى از این کمپانى در کشورهاى مختلف تأسیس شدند. این کمپانى در سال ١٩٨٢ جایزه چشم طلایى را براى بهترین طراحى لباس زنانه در پاییز و زمستان دریافت کرد. 
فروشگاه ورساچه و روبرتوکاوالى با مساحتى وسیع و کمک گرفتن از طراحان ایتالیایى و متریال هاى مرغوب جهت فروش کالاهاى دو کمپانى بزرگ و شناخته شده دکور شده است تا بتواند أقلام گوناگون مانند پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، زیورالات، کالاى خواب، ظروف، عینک، کیف و کفش هاى مورد علاقه افراد مشهور و خوش سلیقه را در یکى از زیباترین خیابان هاى شمال تهران در اختیار هموطنان قرار دهد که به زودی با ارائه کلکسیون جدید بهار و تابستان 2017 به استقبال سال نو خواهند رفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟