۱۰ برند معروف دنیا را بشناسید +عکس

۱۰) Manolo Blahnik
Manolo Blahnik نام یک طراح اسپانیایی و موسس برند کفش های پاشنه بلند به نام خودش است. Manolo Blahnik با طراحی های عجیب و شگفت انگیزی که نمی توانید تصورش را بکنید و یک پالت رنگ که هر رنگ وتن های ممکن را پوشش می دهد، کفش های شما را بیش از پیش فانتزی می کند.

1_10



۹) Tiffany & Co
Tiffany & Co، برند جواهرات چند ملیتی آمریکایی لوکس و شرکت ظروف نقره در نیویورک است. Tiffany & Co جواهرات، نقره اصل، چینی، کریستال، نوشت افزار، عطر، زیورآلات، و نیز وسایل چرمی می فروشد. Tiffany & Co به خاطر محصولات لوکس خصوصا حلقه های نامزی الماسش مشهور است. فروشگاه تیفانی خودش را داورهر سلیقه و سبکی می داند.

9



۸) پرادا
پرادا برند مد ایتالیایی با محصولات شیک نظیر محصولات چرمی، کفش، چمدان و کلاه است. نمایش در فرودگاه ها، بوتیک ها، عطر فروشی ها و تلفن موبایل پرادا ال جی نیز از فعالیت های امروزه شرکت پرادا است.

Prada%20Spring%202011%20campaign%20Women%20Management%20New%20York%20City%20Blog%20photo%20Steven%20Meisel%20Mariacarla%20Boscono



۷) دولچه و گابانا
دولچه و گابانا خانه صنعت مد شیک ایتالیایی است. این برند در سال ۱۹۸۵ توسط طراحان دومینکو دولچه و استفانو گابانا در میلان ایتالیا تاسیس شد. دولچه و گابانا دو خط مرکزی با تعداد کمی تفاوت های مشخص کلیدی دارد. مشخه شناخته شده دولچه و گابانا در اقلام شیک و تمایلات کلاسیک است. D&G یک خط غیرجدی تر برای مشتری های جوان تر است. هر دو خط مد مشهور و به اندازه کافی محبوبیت دارند و به شرکت کمک می کنند که سالانه صدها میلیون دلار درآمد حاصل کند.

Dolce-Gabbana-4


۶) گوچی
گوچی مد ایتالیایی و خانه اقلام چرمی سال ۱۹۲۱ در فلورانس تاسیس شد. این برند با ارزش ۸ بیلیون دلاری با سهامی که در قرن ۲۱ همچنان در حال بالا رفتن است پایدار است. میراث ۹۰ ساله آنها همراه با انحصاریت، خبرگی استادان ایتالیایی و موقعیتشان به عنوان قدرتمندان دنیای مد این برند را تبدیل به یکی از برندهای لوکس فریبنده دنیای مدرن کرده است. گوچی در حالیکه در این یک دهه جدید حرکتی رو به جلو داشته، با همکاری اخریشان با خانه حراجی کریستی توانسته جایگاهی محکم در زمینه فروش به دست آورد.

2_6



۵) آرمانی 
این برند سال ۱۹۷۵ توسط جیورجیو آرمانی و سرجیو گاله اوتی تاسیس شد. این خانه مد بین المللی طیف وسیعی از محصولات را پوشش می دهد، از محصولات زنانه تا لباس های فری سایز و جواهرات تا لوازم منزل. آرمانی یکی از گران قیمت ترین برندهای لباس در جهان با لباس های زنانه و مردانه، زیورآلات، عینک، لوازم آرایش و عطرها فقط در فروشگاه های بالارتبه و منتخب در دسترس است.

2_5



۴) شنل
برندی که میلیون ها کشته مرده دارد، شنل محبوب و مورد علاقه زنان (و مردان) در سراسر جهان است. از عطر مریلین مونروگرفته تا عینک های آفتابی پاریس هیلتون، شنل برای چندین دهه نقش اساسی در صنعت مد طراح ها داشته است.
این برند سال ۱۹۰۹ توسط زن خیاطی به نام گابریل کوکو شنل متوفی، یکی از آشنا ترین نامها در صنعت مد زنانه، تاسیس شد. خانه مد شنل از لحاظ تاریخی به خاطر لباس کوچک مشکی همه کاره، عطر شماره ۵ de Chanel و Chanel Suit مشهورترین است. استفاده شنل از پارچه کشباف لباس هایش را راحت و قابل خرید کرده است.

1_4



۳) لویی ویتون
لوییز ویتون خانه مد فرانسوی که در سال ۱۸۵۴ تاسیس شد، به صورت اختصاصی به تولید چمدان های شیک و محصولات چرمی که امضای لوگوی مشهور LV رویشان حک شده و نیز لباس های فری سایز، کفش، ساعت، جواهرات، زیورآلات و عینک آفتابی می پردازد. لویی ویتون یکی از خانه های مد پیشرودر جهان است که در بوتیک های کوچک در ساختمان های بالارتبه در سراسر جهان فعالیت می کند.

2_3


۲) دیور
دیور، کمپانی کالاهای لوکس فرانسوی در سال ۱۹۴۶ توسط طراح معروف این کشور کریستین دیور تاسیس شد. امروزه این کمپانی با تولید لباس های طراحی شده با جزئیات، محصولات چرمی، زیورالات مد روز، کفش ها، جواهرات، ساعت، عطر، لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی پوست همچنان سنت خود در تولید لباس های مخصوص زنانه را حفظ کرده است. درحالیکه بخش عظیمی از مارک کریستین دیور به لباس های زنانه اختصاص دارد، اما بخش Dior Homme به تولید برای مردان و بخش baby Dior نیز به تولید لباس کودکان اختصاص پیدا کرده است.

۱) بربری
خانه مد لوکس بربری با توزیع لباس ها و زیورآلات مد روز و عطر ها فعالیت دارد. طرح راه راه ویژه این مارک یکی از مشهورترین طرح های جهان است که بیشتر از همه کپی می شود. بربری به خاطر کت بلند مشهوری که برای موسس آن توماس بربری طراحی شد بسیار مشهور است. این کمپانی همچنین به خاطر تولید زیورآلات، کیف ها، کفش، ساعت و عطر در میان محصولات دیگرش شهرت دارد.

3_1

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 259722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟