با یک تیپ نیمه رسمی زنانه برای تابستان آشنا شوید +تصاویر

مانتو:
برای تیپ نیمه رسمی خودتان سراغ یک مانتو زنانه ی ساده بروید. رنگ مشکی هم ظاهر شیکی دارد و هم به راحتی با لباس‌های دیگر شما ست می‌شود.
برند ایرانی لیمانی، در طراحی‌های مدرن و ساده‌ی خود بهترین پیشنهادها را برای این فصل به شما می‌دهد.
یک مانتو مشکی و ساده اما با برشی خاص که در پشت مانتو بلندتر و در بخش جلوی آن کوتاه‌تر است. فرم این مانتو آزاد است و بنابراین برای هر فرم بدنی می‌تواند مناسب باشد.


women-trousers
شلوار: 
اگر می‌خواهید همین طور ساده و در عین حال متفاوت ادامه دهید، برای شلوار می‌توانید سراغ برند مانگو (mango) بروید.
یک شلوار زنانه ی راسته با رنگ روشن همان چیزی است که می‌تواند حال و هوایی تابستانی و خنک به تیپ شما بدهد. طرح چهارخانه‌ی مدرن این شلوار ، می‌تواند استایل شما را متفاوت و خاص کند.
women-shawl
شال:
اینکه رنگ شال خود را با زمینه‌ی رنگ شلوار ست کنید، باعث می‌شود تیپ کلی شما روشن‌تر به نظر برسد و ظاهر خیره‌کننده‌تری داشته باشید، در عین حال که به هم ریخته و شلوغ هم به نظر نمی‌رسید. شال ساده ی شیری رنگ جنیفر (jennyfer) ست خوبی را با شلوار مانگوی شما به وجود می‌آورد.

women-shoes

کفش:
یک کفش چرم باکیفیت می‌تواند تیپ شما را کامل‌تر کند. پاشنه‌های پهن و چوبی حالت نیمه رسمی‌تری دارند، اما تیپ نیمه رسمی زنانه ی شما به کمی حال و هوای بهاری هم نیاز دارد.
مدل جلوباز کفش پاشنه بلند آلدو (Aldo) می‌تواند این حال بهاری را به تیپ شما بدهد.

women-black-bag
کیف:
یک کیف ساده را انتخاب کنید که به راحتی با بقیه‌ی استایل شما جور می‌شود. کیف دوشی باتا هم به خوبی با کفش‌ها هماهنگی دارد و هم به سادگی مدل مانتوی شما است.
این کیف به اندازه‌ای جادار و بزرگ است که بتوانید تمام وسایل مورد نیاز خود را در آن جای دهید. باتا (Bata) از آن برندهایی است که برای یک کیف رسمی زنانه بهترین طراحی‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد، کیف زنانه ی مورد علاقه‌ی خود را از بین مدل‌های این برند پیدا کنید.
women-spray

عطر:
فراموش نکنید که همیشه برای کامل کردن یک تیپ نیمه رسمی زنانه ، به رایحه‌ای خاص هم نیاز دارید. ادو پرفیوم نینا ریچی این رایحه را با عطر گل‌های شرقی به شما می‌دهد. اگر یک عطر لوکس زنانه می‌خواهید، برند نینا ریچی (Nina Ricci) انتخاب خوبی برای شما است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 268292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟