نکاتی جالب برای انتخاب لباس های شیک و مناسب بهار +عکس

تغییر فصل ها همیشه با تغییرات مختلفی در وجوه گوناگون زندگی ما همراه هستند، از تغییر نوع وقت گذرانی و تفریحات فردی و جمعی گرفته، تا تغییر برخی از عادات غذایی روزانه. یکی از این تغییرات همیشگی و غیر قابل اجتناب، تغییر نوع پوشش ماست. معمولا در پایان هر فصل، لباس‌های فصل گذشته کنار گذاشته می‌شوند و لباس‌های فصل جدید برای پوشیدن آماده می‌شوند و معمولا تنها تفاوت عمده‌ی این لباس‌ها در جنس آن‌هاست، در صورتی‌که باید بدانید هر فصل می‌تواند به جز جنس، رنگ‌ها و طرح‌های مناسب خود را داشته باشد که با دانستن و رعایت کردن آن‌ها احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و حس بهتری خواهید داشت.

رنگ‌های دوست داشتنی

رنگ.02


اگر نگاهی به کمد لباس‌های خود بیندازیم معمولا متوجه خواهیم شد که اکثر لباس‌های زمستانی ما، لباس‌هایی به رنگ‌های تیره هستند و شاید کمتر لباس روشنی در آن میان به چشم بخورد. این موضوع می‌تواند به این دلیل باشد که این لباس‌ها در طول روز با جذب نور خورشید به گرم‌تر نگاه داشتن ما کمک خواهند کرد؛ بنابراین در فصل زمستان، در ما یک شکل تمایل ناخودآگاه برای پوشیدن لباس‌های تیره وجود دارد. پس باید با تغییر فصل، این رنگ‌ها را نیز تغییر دهید و آن ها را با رنگ‌های شاد و روشن جایگزین کنید. زرد، سبز، صورتی و آبی رنگ‌هایی هستند که به لباس‌های شما جلوه‌ای شاد و بهاری خواهند داد.

رنگ.01


به سمت سبکی بروید
لباس‌هایتان را تا جای ممکن از جنس نازک و سبک انتخاب کنید زیرا این لباس‌ها به خنک‌تر نگاه داشته شدن بدنتان کمک خواهند کرد. لباس‌های نخی و ابریشمی از این دسته لباس‌ها هستند.

پارچه های خنک.2



لباس‌های آزاد و راحت

لباس گشاد.1


یک لباس هر چقدر که بیشتر تنگ و چسبان باشد احساس گرمای بیشتری به ما خواهد داد؛ پس بهتر است به جای این مدل‌ها، از لباس‌های گشاد و آزاد استفاده کنید. البته باید به این نکته توجه کنید که پوشیدن لباس‌های گشاد به معنی پوشیدن سایزهای بزرگتر از سایز خودتان نیست، بلکه به معنی پوشیدن لباس‌هایی‌ست که مدل  آن‌ها گشاد است. 

لباس گشاد.2



لباس سفید

لباس سفید.1


بی شک سفید یکی از رنگ‌هایی است که می‌تواند بیشترین حس خنکی را برای ما به همراه داشته باشد. اگر به لباس مردمان مناطق گرمسیر نگاه کنید، می‌بینید که تعداد زیادی از آن‌ها از لباس‌های سفید استفاده می‌کنند؛ بنابراین لباس‌هایی به رنگ سفید یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای زمانی که هوا رو به گرمی می‌رود بپوشید. در کنار سفید می‌توانید از رنگ‌های خنثی دیگر نیز برای ست کردن راحت‌تر لباس‌هایتان استفاده کنید. 

لباس سفید.2



صندل‌هایی با حس خنکی

صندل


صندل‌ها و کفش‌هایی که روی آن‌ها باز است را جایگزین بوت‌ها، کتانی‌ها و کفش‌های جلو بسته‌ی خود کنید. از صندل‌ها می‌توانید برای مراسم و مهمانی‌های غیر رسمی استفاده کنید و از کفش‌های پاشنه بلند در مراسم رسمی‌تر.

کفش



پارچه‌های گلدار

لباس گلدار.2


یکی از انتخاب‌هایی که می‌تواند به شدت با روح و با نشاط باشد پوشیدن لباس‌های طرح دار، به خصوص با طرح گل‌ها است. همان‌طور که فصل بهار برای طبیعت، گل‌ها و شکوفه‌های زیبا را به ارمغان می آورد، شما نیز این طرح‌ها را به پوشش و لباس‌های خود وارد کنید تا جلوه‌ی شادتر و زیباتری داشته باشید و به سمت هماهنگی با طبیعت بروید. 

لباسهای گلدار.1

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 268807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟