یک ست شیک و مردانه با رنگ های آبی و طوسی+عکس

آبی و طوسی رنگ‌هایی است که بسیاری از مردان به آن علاقه دارند، چرا؟ چون ساده و طبیعی است، به راحتی ست می‌شود، برای هر فصلی مناسب است اما گاهی حوصله را سر می‌برد و زیادی محطاطانه به نظر می‌رسد.
اما چرا از این دو رنگ شیک و طبیعی، بهتر استفاده نکنیم؟
یک شلوار کتان بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستانی است، هم فرم زیبایی دارد و هم پارچه‌ی آن خنک است. برای یک ست لباس مردانه ی شیک تابستانی، سراغ یک شلوار کتان جذب بروید.

ست آب و طوسی (4)

شلوار کتان مانگو (Mango)، نه تنها فرم مناسبی برای اندام مردانه دارد، بلکه رنگ طوسی ملایم آن مناسب لباس‌های تابستانی است. الیاف نخی این شلوار قابلیت تنفس و عبور هوا را ایجاد می‌کند که باعث خنک بودن لباس در تابستان می‌شود.

ست آب و طوسی (3)

برای انتخاب پیراهن مردانه رنگ آبی را انتخاب کنید، احتمالا همه‌ی مردان یک یا حتی چند پیراهن آبی در کمد لباس‌هایشان دارند! اگر شک دارید، کافی است نگاهی به کمدتان بیاندازید!

اما چرا پیراهن مردانه‌ی سلیو (Celio) را انتخاب کنید؟
الیاف این پیراهن ترکیبی از رنگ‌های آبی و طوسی روشن دارد که برای استایل دو رنگ شما مناسب است.
جنس پیراهن سلیو، لنین است که قابلیت تنفس را دارد.
الیفا طبیعی این لباس از حساسیت‌های پوستی تابستانی جلوگیری می‌کند.
این پیراهن از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است.

کفش مناسب این ست لباس مردانه

کفش
فراموش نکنید که پوشیدن چرم سن و سال و فصل نمی‌شناسد، پس اگر به کیفیت کفش و سلامت پاها اهمیت می‌دهید، چرم را فراموش نکنید. سراغ رنگ سرمه‌ای بروید تا ست لباس مردانه‌ی خود را کامل کنید. کفش چرم برند دون لندن (Dune London) این امکان را به شما می‌دهد که استایل ساده‌ی خود را به یک استایل شیک اسمارت-کژوال یا همان رسمی-روزمره تبدیل کنید.
ترکیب رنگ سرمه‌ای و قهوه‌ای با تزییناتی مثل دوخت بند در کناره‌ی این کفش روزمره، حالتی متفاوت و زیبا به آن می‌دهد.

یک انتخاب حرفه‌ای برای کمربند

ست آب و طوسی (2)
استایلیست‌های حرفه‌ای به شما توصیه می‌کنند هر گاه در انتخاب کمربند شک داشتید، آن را با کفش خودتان ست کنید. ترکیب طوسی و قهوه‌ای در کفش مردانه ی خود را به یاد آورید و سراغ همین ترکیب در کمربند بروید.
کمربند مانگو با ترکیب دو رنگ سرمه‌ای و قهوه‌ای و بافت حصیری انتخاب مناسبی برای ست لباس مردانه ی تابستانی شما است. این کمربند حالتی مدرن و جوان‌پسند به استایل شما می‌دهد.

ساعت تیم تیمبرلند با فرمول سرمه‌ای

ست آب و طوسی (1)
استایلیست‌ها به شما پیشنهاد می‌دهند که اگر برای انتخاب جزییتات تیپ خود به بن بست خوردید، به طور کلی کفش را محور انتخاب خود قرار دهید و با همان فرمولی که برای انتخاب کمربند حرکت کردید، پیش بروید.
پس حالا به یک ساعت سرمه‌ای-قهوه‌ای نیاز دارید! هیچ پیشنهادی بهتر از ساعت تیمبرلند (Timberland) نیست. ترکیب رنگ، بند چرم، صفحه‌ی سرمه‌ای و دیزاین ساده‌ی عقربه، تاریخ شمار و اعداد روی ساعت، آن را برای استایل رسمی-روزمره‌ی شما مناسب می‌کند.

عینک سلیو برای آنکه استایل کامل شود
ست آب و طوسی (5)
برای آنکه استایل تابستانی خود را کامل کنید، در آخر به یک عینک آفتابی شیک نیاز دارید. به جای یک عینک آفتابی مردانه دسته فلزی سراغ یک فریم عینک مدرن‌تر بروید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 276866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟