ده انتخاب کفش مردانه متناسب با مد تابستان 2017+ عکس

لازم نیست در فصل تابستان به یک جفت کتانی یا کفش کالج بچسبید، برای انتخاب مدل کفش مردانه، مد سال 2017 به شما پیشنهادات تابستانی بیشتری می‌دهد.
اگر می‌خواهید همگام با مد روز یک جفت کفش تابستانی و متناسب با استایل خود را انتخاب کنید، با این مطلب همراه شوید. ما به شما می‌گوییم کدام کفش‌ها را انتخاب کنید و برای خرید اینترنتی کفش چطور سایز درست خود را پیدا کنید.

کفش مردانه
یک) کفش جیر مردانه برای استایل رسمی
همیشه انتخاب یک کفش رسمی مردانه برای تابستان سخت‌تر است، به یک کفش شیک برای استایل رسمی تابستانی خود نیاز دارید؟ چرا کفش‌های آکسفورد را با یک جفت کفش جیر مردانه عوض نکنید؟
کفش‌های جیر رنگ‌های متنوعی دارند.
یک کفش جیر طبیعی، استایلی شیک و خاص دارد.
کفش جیر به خوبی با شلوار پارچه‌ای مردانه ست می‌شود.
کفش جیر بندی، برای تیپ رسمی مردانه انتخاب مدرنی است.

کفش مردانه

دو) کتانی مردانه با طرح مینیمالیستی
حتما برای فصل تابستان به یک جفت کفش کتانی مردانه هم نیاز دارد، استایل روزمره‌ی شما با شلوار جین به این کفش بیش از هر چیز نیاز دارد.­
یک جفت کفش کتانی ساده را انتخاب کنید، با جزییاتی که تا حد ممکن مینیمالیستی و ظریف است.
رنگ سفید کتانی را تصور کنید که کنار آبی یا طوسی روشن شلوار جین شما قرار گرفته است، این ست روزمره بهترین انتخاب برای تابستان است.
این مدل کتانی مردانه را از برند سوپرگا (Superga) انتخاب کنید.
کفش مردانه
سه) کفش راحتی بندی مناسب هر استایلی
اگر دنبال یک مدل کفش مردانه با فرمی راحت هستید که آن را بتوانید بدون جوراب بپوشید و نیاز چندانی هم به ست کردن لباس‌ها نداشته باشید، یک جفت کفش راحتی را انتخاب کنید.
این مدل کفش در عین راحتی ظاهر شیک و ساده‌ای دارد.
آن را می‌توان با استایل روزمره و نیمه رسمی ست کرد.
نیازی به پوشیدن جوراب با این کفش ندارید.
پوشیدن این کفش وقت نمی‌گیرد، فقط پاهایتان را به درونش سر دهید و بیرون بروید.
توصیه می‌کنیم با این مدل کفش، سراغ پلوشرت مردانه نروید!
کفش مردانه
چهار) کفش ورزشی برای استایل اسپرت
وقتی یکی از آن شلوارهای ورزشی دم پا کش را با تی شرت اسپرت ست می‌کنید، به یک جفت کفش ورزشی مخصوص دویدن یا پیاده روی هم نیاز خواهید داشت. در انتخاب کفش ورزشی مردانه این نکات را در نظر بگیرید:
یک جفت کفش ورزشی سبک را انتخاب کنید.
پارچه‌ی روی کفش بهتر است پارچه‌ی مش باشد، که قابلیت تنفس دارد.
مدل‌های کفش ورزشی مخصوص دویدن یا پیاده روی انتخاب‌های مناسبی هستند.
بندهای الاستیک این امکان را به شما می‌دهند که کفش را راحت بپوشید و درآورید.
کفش مردانه
پنج) کفش لوفر برای تیپ روزمره اما شیک
کفش لوفر یا آنچه ما به عنوان کفش کالج می‌شناسیم یکی از انتخاب‌های شیک تابستانی است. کفش‌ها لوفر معمولا:
بدون بند هستند.
استایلی روزمره دارند.
ممکن است کمتر از یک سانتی متر پاشنه داشته باشند.
آن‌ها را می‌توان بدون جوراب پوشید.
اگرچه بیشتر کفش‌های کالج مردانه، برای استایل روزمره و ست شدن با شلوار کتان طراحی شده‌اند، اما مدل‌های جدیدتری هم هستند که آن‌ها را می‌توان برای یک تیپ نیمه رسمی یا اسمارت-کژوال (Smart casual) به کار برد.
کفش مردانه
شش) کتانی کلاسیک برای تیپ مردان جوان
نکته: این مدل کتانی را با جوراب کوتاه بپوشید.
تیپ‌های مدرن و اسپرت را به آن استایل‌های جدی و مردانه ترجیح می‌دهید؟ پس احتمالا به یک جفت کفش کتانی کلاسیک بیش از هر چیز نیاز دارید. یک کتانی طرح‌دار را برای استایل مدرن خود انتخاب کنید و آن را با تی شرت مردانه ی طرح‌دار و رنگی ست کنید.
می‌توانید از برند ورزشی آدیداس (Adidas) کفش کتانی کلاسیک خود را انتخاب کنید، مثلا یکی از آن کتانی‌های سه خط آدیداس یا همان آدیداس مدل سوپر استار (Superstar) را بردارید. این مدل آدیداس تنوع انتخاب بیشتری به شما می‌دهد.
کفش مردانه
هفت) صندل مردانه، مناسب تیپ ساحلی
صندل، بهترین کفش برای تابستان است اما مردان در پوشیدن آن با محدودیت‌های جدی مواجه‌اند! این مدل کفش را بهتر است فقط برای استایل ساحلی و مسافرتی استفاده کنید.
در واقع صندل مردانه اصولا یک انتخاب روزمره‌ی مناسب اما حساس است! کافی است آن را در محل و با تیپ اشتباه بپوشید و استایل خود را کاملا نابود کنید. اگر یک صندل شیک مردانه می‌خواهید آن را در کالکشن صندل‌های برند آلدو (Aldo) پیدا کنید.
احتمالا دیگر نیازی نیست بگوییم، صندل را نباید با جوراب پوشید!
کفش مردانه
هشت) کفش تخت مدل گیوه
نگاهی به کفش‌های تخت برند تامز (Toms) بیاندازید، مد سال 2017 به شما پیشنهاد می‌کند که برای استایل تابستانی خود دقیقا این مدل کفش مردانه را بپوشید.
کفش مردانه‌ی مدل گیوه معمولا برای تیپ روزمره‌ی مردانه کاربرد دارد، آن را با یک شلوار کتان جذب ست کنید و یک پیراهن رنگ روشن مثلا صورتی پاستلی با آن بپوشید.
اما اگر کمی دقت به خرج دهید می‌توایند یک جفت گیوه را با کت و شلوار تابستانی و نخی رنگ روشن هم ست کنید. البته این استایل به هر حال رسمی نخواهد بود.
کفش مردانه
نه) دمپایی برای رفتن به استخر
فصل شنا شروع شده است و شما بیش از هر چیز به یک جفت دمپایی نیاز دارید که با آن به استخر بروید. اما فراموش نکنید که حتی دمپایی‌ها هم در استایل شما موثر هستند.
پس برای رفتن به استخر، شنا کردن در دریا یا حتی قدم زدن روی چمن‌های نزدیک خانه، به یک جفت دمپایی مردانه نیاز دارید که ظاهر شما را نامرتب نشان ندهد.
کفش مردانه
ده) کتانی پارچه‌ای سفید
آن‌ها هیچ وقت از مد نمی‌افتند، هرگز تیپ شما را بد نمی‌کنند و همیشه مدرن و شیک به نظر می‌رسند، پس شما همیشه به ویژه در فصل تابستان به یک جفت کتانی مردانه با رنگ سفید و جنس پارچه‌ای نیاز دارید.
مدل کفش مردانه ی خود را می‌توانید از بین یکی از آن مدل‌های معروف برند کانورس (Converse) انتخاب کنید، حتی مدل‌های کتانی ساق دار این برند هم برای استایل تابستانی می‌تواند مناسب باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 278909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟