5 مدل پیراهنی که همیشگی و برای خانم ها ضروری است + عکس

اگر به مرحله‌ای رسیدید که می‌خواهید کمدتان را سبک کنید یا در مرحله انتخاب لباس هستید برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم. ما در این مطلب 5 مدلهمیشگی و البته ضروری که هر خانمی به آن احتیاج دارد را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید انتخابی اصولی و همیشگی داشته باشید.

پیراهن مجلسی
پیراهن مجلسی معمولا بلند و کار شده‌است و رنگ‌های فانتزی و شادی دارد. یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی که هر خانم باید در کمد خود داشته باشد، پیراهن مجلسی است چرا که حداقل سالی 1-2 بار به پوشیدن آن نیاز پیدا می‌کنید.

پیراهن مجلسی

پیراهن مردانه
پیراهن‌هایی با برش ساده، دکمه و طرح‌های چهارخانه، جین و... که معمولا یادآور پیراهن‌های مردانه است یکی از بهترین مدل‌ها برای استفاده روزمره محسوب می‌شود. 
پیراهن مجلسی

پیراهن مجلسی

پیراهن ساحلی
پیراهن ساحلی یکی از پیراهن‌هایی است که هر خانم باید در کمد خود داشته باشد. این مدل پیراهن معمولا بلند، گشاد و با طرح‌های فانتزی و رنگارنگ است. از دیگر مشخصات این پیراهن‌ها می‌توان به نخی و سبک بودن آن‌ها اشاره کرد.

پیراهن مجلسی
پیراهن زمستانی 
پیراهن‌های زمستانی معمولا پشمی یا بافتنی، و بلند هستند تا محافظت بیشتری از بدن در برابر سرما داشته باشند. این پیراهن‌ها یکی از بهترین مدل‌های لباس برای نیمه سرد سال محسوب می‌شوند.

پیراهن مجلسی
پیراهن ساده و رسمی
این مدل پیراهن نه به سادگی پیراهن‌های روز است و نه به سنگینی پیراهن مجلسی؛ ترکیبی است از سادگی و رسمیت. پیراهن‌‌های ساده و رسمی تنگ و نسبتا کوتاه هستند و آستین حلقه‌ای، بلند یا کوتاه دارند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

پیراهن مجلسی

کدخبر: 284991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟