ترفندهایی ساده برای افزایش ماندگاری عطر

در حفظ و نگه‎داری عطر کوشا باشید
اولین گام برای حفظ کیفیت عطر؛ نگه‌داری اصولی از آن است. عطر را در جای خشک و خنک قرار دهید و از قرار دادن عطر در حمام یا معرض نور مسقیم خورشید خودداری کنید؛ گرما و رطوبت قاتل The Murderer کیفیت عطر شما هستند. 
نقاط مهم برای عطر زدن را بشناسید
آرنج، مچ دست، گردن، بالای شکم، پشت زانو و پشت آرنج از بهترین محل‌ها برای اسپری کردن عطر محسوب می‌شوند؛ زیرا این نقاط گرمای بیشتری دارند. گرما و نبض، از مهم‌ترین عوامل حفظ و پخش شدن رایحه عطر به شمار می‌آیند.
به لباس عطر نزنید
توجه داشته باشید عطر را مستقیما روی پوست اسپری کنید، نه لباس! این کار علاوه بر این که از لک شدن لباس پیشگیری می‌کند؛ موجب می‌شود ماندگاری و رایحه خوش عطر شما بیشتر شود.
رطوبت و چربی، عوامل مهم در ماندگاری عطر
پوست مرطوب ماندگاری عطر را افزایش می‌دهد؛ بنابراین بعد از حمام و هنگامی که هنوز بدن شما رطوبت دارد عطر بزنید. همچنین می‌توانید قبل از مصرف عطر، در محل اسپری کردن عطر، وازلین بزنید تا ماندگاری آن بیش‌تر شود.
موهایتان را خوشبو کنید
برای خوشبو کردن موهایتان کمی عطر روی شانه اسپری کنید و موهایتان را شانه کنید تا رایحه‌ای خوشبو و منحصر به فرد داشته باشید.
لوسیون بدون بو مصرف کنید
اگر از لوسیون یا کرم مرطوب کننده استفاده می‌کنید بهتر است بدون بو باشد تا رایحه آن با عطر شما تداخل پیدا نکند.
راهکاری برای ملایم کردن عطر
اگر عطری که مصرف می‌کنید تند است و از استفاده آن سردرد می‌گیرید ما به شما پیشنهاد می‌دهید مقداری از عطر را در هوا اسپری کنید و از آن رد شوید تا رایحه آن ملایم شود.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 288348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟