سبکی جدید و شیک با لباس های قدیمی تان بسازید! +عکس

راه حل چیست و چه کاری می‌توانیم برای لباس‌هایی که گمان می‌کنیم از مد افتاده‌اند انجام دهیم؟ در این مطلب ترفندهایی را به شما معرفی می‌کنیم تا به وسیله آن بتوانید سبک جدیدی در لباس پوشیدن خود ایجاد و از لباس‌های بی مصرف خود استفاده بهینه کنید.


آستین‌ها را تا بزنید
این روش ساده‌ترین و پرکاربردترین روش برای ایجاد تحول در سبک لباس پوشیدن و استفاده از بلوزهای قدیمی‌تان محسوب می‌شود. فقط کافی است یکی از شومیزها یا بلوزهای خود را از کمد بیرون بیاورید و آستین‌هایتان را تا بزنید.

سبک جدید با لباس قدیمی

شلوار جین‌های بی مصرف را از کمد در بیاورید
فقط کافی است جریان مد رایج شلوار جین هر فصل را بشناسید و تغییری کاربردی در جین‌های قدیمی‌تان ایجاد کنید. ساده‌ترین و بی‌هزینه‌ترین روش تا زدن شلوار جین است و پاره کردن، مروارید دوزی، سنگ‌دوزی و... دیگر روش‌های ایجاد تغییر در شلوار جین محسوب می‌شود.

سبک جدید با لباس قدیمی

چند لایه لباس بپوشید
سبک لباس پوشیدنتان را با چند لایه لباس پوشیدن منحصر به فرد و خاص کنید و از همین راه لباس‌های کم کاربرد خود را پرمصرف کنید. کافی است زیر کت یا ژاکت تی‌شرت‌های قدیمی‌ترتان را بپوشید.

سبک جدید با لباس قدیمی

قواعد دست و پا گیر را دور بریزید
این روزها طراحان با رعایت قواعد کلی مد، به شما می‌گویند از ست کردن و پوشیدن هر سبک از لباس راحت باشید. دیگر دوره ست کردن لباس‌های هم‌رنگ، هم‌ جنس و یک سبک با هم تمام شده. بنابراین از پوشیدن کیف و کفش ورزشی با شلوار جین، پیراهن با کتانی و دیگر سبک‌های جدید لباس هیچ ابایی نداشته باشید.

سبک جدید با لباس قدیمی
سبک جدید با لباس قدیمی
راه حلی هوشمندانه برای تغییر سایز
اگر لاغر شده‎‌اید و لباس‌های قدیمی‌تان برای شما گشاد شده پیشنهاد ما به شما استفاده از یک کمربند روی لباس است. این روش یکی از سبک‌های جدید برای پوشیدن لباس‌های over sized است و می‌تواند به شما کمک کند لباس‌های گشاد خود را بدون هیچ هزینه‌ای مجددا استفاده کنید.

سبک جدید با لباس قدیمی
قیچی دست بگیرید
همه ما شلوار، دامن و پیراهن‌های بلندی داریم که از پوشیدن و مدل تکراری آن خسته شده‌ایم. شما می‌توانید با کوتاه کردن لباس‌هایتان تغییر و تنوع زیادی در پوشاک خود ایجاد کنید و مدل لباس‌هایتان را تغییر دهید.


سبک+جدید+با+لباس+قدیمی
گره را فراموش نکنید
این روش بسیار ساده و دم دستی است و می‌توانید با باز گذاشتن 2،3 دکمه انتهایی بلوز خود آن را گره بزنید و مدل لباس خود را تغییر دهید و لباس‌های کم کاربردی که در کمد دارید را استفاده کنید.

سبک جدید با لباس قدیمی
ریسک کنید
برای لباس پوشیدن ریسک کنید. لباس‌های هم‌رنگ بپوشید، شلوارک و کفش پاشنه بلند بپوشید و هیچ ترسی از بد دیده شدن و بد استایلی نداشته باشید. ریسک کردن در لباس پوشیدن اعتماد به نفس شما را زیاد می‌کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
 

4111

سبک جدید با لباس قدیمی

کدخبر: 294026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟