مجموعه ای از نیوکالکشن فصل پاییز + عکس

در این گزارش با هم نگاهی به گرایش رنگی دنیای مد در پائیز 2017 می اندازیم که بزودی در فروشگاه ها سر و کله شان پیدا خواهد شد.
1. گرنادین ( رنگ اناری)
این رنگ در هفته مد نیویورک حضور پررنگی داشته و ازتونالیته های بسیار محرک و زنده رنگ قرمز می باشد. کسی که آن را انتخاب می کند قطعاً از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است. این رنگ در همه جا از پوشاک گرفته تا لوازم آرایش، جلوه خاصی دارد.

رنگ های پاییز
2. توانی پرت ( ارغوانی تیره)
این رنگ تونالیته تیره از خانواده قرمزها می باشد و بدلیل تشخصی که دارد لباس مناسبی برای مهمانی Party های پائیزی است بویژه لباسی که تماماً به این رنگ باشد. ویکتوریا بکهام و جیسون وو ، از طرفداران چنین لباسی هستند.
 

رنگ های پاییز

3.باله اسلیپر ( از خانواده صورتی)
سایه های مختلف صورتی همیشه حضور فعالی در هفته های مد داشته اند و دو برند سییزمرجان و کریستین سیریانو ، ازاین سایه رنگی درطرح های متنوع خود بسیار بهره برده اند که در هفته مد نیویورک در معرض نمایش قرار گرفت.
 

رنگ های پاییز

4. باتروم (از خانواده رنگ بدن)
علاوه برصورتی، رنگ کرم یا بدن نیزهمواره در دنیای مد حضور داشته و بطور قطع در پائیز 2017 نیز جایگاه ویژه ای دارد ، کما اینکه مزون های مد سرشناس همچون مارک جیکوب، رزی آسولین و ... از این رنگ در طرح های نخود در هفته مد نیویورک بهره برده اند.
 

رنگ های پاییز

5. نیوی پی اونی ( سورمه ای)
از رنگ های اصلی پیشنهادی موسسه پنتن برای پائیز 2017 و بسیار مورد توجه طراحان مد می باشد چرا که هم در هفته مد نیویورک حضور داشت و هم هفته مد لندن. تونالیته تیره و بسیار متشخص رنگ آبی نیوی بوده و از طراوت و سرزندگی خاصی برخورداراست.
 

رنگ های پاییز

6. خاکستری خنثی
این رنگ که همیشه و در هر فصلی طرفداران خود را دارد ، پیشنهاد اصلی پنتن برای پائیز 2017 می باشد که میتواند تنها بخش کوچکی از لباس را تشکیل بدهد و یا از سر تا پا به این رنگ باشد. در هفته مد نیویورک ، دو طراح مد : تام براون و الکساندر ونگ به خوبی از این تونالیته از خاکستری بهره برده اند.
 

رنگ های پاییز

7. اسپروس تیره (صنوبری یا سبز آبی تیره متمایل به لجنی )
این رنگ نیز جزو رنگ های پر طرفدار و جذاب در هفته مد نیویورک بود ، بویژه در مجموعه طر ح های برندن ماکسول و اسکار رنتا به شکل لباس هایی تک رنگ ، زیبائی خود را به رخ همگان کشیدند.

رنگ های پاییز

8. طلائی لیموئی
این رنگ که از خنثی ترین رنگ های نمایش یافته در هفته مد است، ترکیبی از سبز چمنی و زرد طلائی بوده و از رنگ های پیشنهادی پنتن برای پائیز 2017 است.

رنگ های پاییز

9. مارینا ( از خانواده آبی)
تنالیته ای از آبی که سرزندگی و تشخص را با هم دارد و به خوبی با سفید ، قرمز ، خاکستری و عاجی ترکیب می شود. افزودن این رنگ به هر لباسی ظاهر شما را در پائیز 2017 ، بشاش تر و روشن تر خواهد ساخت. برند معروف کلوین کلاین به خوبی ار آن در طرح های خود بهره برده است.

رنگ های پاییز

10. افرای پائیزی
این رنگ که ازاصلی ترین رنگ های پاییز است بسیار خاطره انگیز و دارای بافتی غنی می باشد. این رنگ در طرح های دو برند کچ 1941 و پرونزا شولردر هفته مد نیویورک به زیبائی خودنمائی می کند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

رنگ های پاییز

کدخبر: 296202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟