فیلم گردش توله ببر سرگردان در خیابان های مشهد +عکس
حجم ویدیو: 7.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

طی ساعات گذشته فیلمی از یک توله ببر سرگردان در خیابان، در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از مشاهده این حیوان زیبا در خیابان امامت شهر مشهد در هفتم آبان ماه داشت.

فعالان حیات وحش با این توجیه که بخش عمده درآمد باغ وحش‌های فرسوده و غیراستاندارد سراسر کشور، به جای تلاش برای رسیدن به استانداردهای حداقلی و جذب بازدیدکنندگان و علاقه مندان حیات وحش، از فروش مخفیانه حیوانات به متقاضیان داخلی و خارجی تامین می شود، سرگردانی این توله ببر بنگال در خیابانهای مشهد را به باغ وحش وکیل آباد مشهد نسبت داده و بر این باورند این توله ببر توسط باغ وحش به یک متقاضی فروخته شده و به دلیل شرایط نامناسب نگهداری موفق به فرار Escape شده است.

 

اما ابوالفضل شعبانی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی گفت: من و همکارانم این فیلم را بارها مورد بازبینی قرار داده ایم و با توجه به پلاک خودروی پارک شده و لهجه فیلمبردار، وقوع این فیلم را در استان خراسان رضوی، بسیار بعید می دانیم.

وی ادامه می دهد: با این حال، از پلیس Police فتا درخواست کرده‌ایم این فیلم را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات مورد نیاز از جمله محل فیلمبرداری و منبع انتشار این فیلم را در اختیار اداره حفاظت محیط زیست استان قرار دهند که به احتمال قوی نتیجه طی ساعات آینده مشخص و به رسانه ها اعلام خواهد شد.

 در حال حاضر به جز باغ وحش تهران که از دو ببر بنگال بالغ نگهداری می کند، در حال حاضر، باغ وحش وکیل آباد مشهد تنها باغ وحشی است که تعداد قابل توجهی ببر را نگهداری و تکثیر کرده و حتی پس از جفت کردن آنها با شیرهای آفریقایی، توله‌هایی دورگه تحت عنوان تایگون تولید می‌کند، اقدامی که در باغ وحش‌های استاندارد جهان ممنوع است چرا که این گربه‌سانان دورگه به گفته کارشناسان حیات وحش از مشکلات ژنتیکی و بیماری‌های متعددی رنج می برند، اغلب عمر کوتاهی داشته و نابارورند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت مرد نظافتچی با دختر 9 ساله

مهسا را دوست داشتم ولی از ارتباط کثیف با مادرش خسته شده بودم / مرجان دخترش را بیرون فرستاد و ... + عکس

پزشک تبریزی غذای نذری را از رستوران خریده بود / فیلم پزشک در رستوران لو داد / در غذا سیانور بوده است+ عکس و جزئیات پرونده

مرا از ارواح ترسانده بود / دختر 8 ساله با کودک ربا شب را تا صبح در پارک خوابید

اقدام هولناک زورگیران خشن با کودکان آبادانی+عکس

 

چهره بهت زده الناز شاکردوست در کنار گربه خانگی اش +عکس

عکس مدلینگ مریم معصومی بازیگر سریال همه چیز آنجاست +عکس

مجری زن مشهور ایرانی: از اول هم بچه مثبت بود +عکس

 

کدخبر: 228438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟