ماجرای زن باربری که با رییس جمهور همنشین شد+عکس

عکس منا السید ابراهیم بدر، زن نحیفی که نزدیک یک قهوه خانه در شهر اسکندریه در حال کشیدن یک گاری پر از کالا بود، در شبکه های اجتماعی مصر بازتاب گسترده ای داشت. این زن در حالی نزدیکی این قهوه خانه گاری سنگین را می کشید که شمار زیادی از جوانان محله بی اعتنا به رنج وی در آن قهوه خانه حضور داشتند.

به دنبال این ملاقات، دفتر ریاست جمهوری مصر با انتشار بیانیه ای ملاقات سیسی با منی السید ابراهیم بدر را تایید کرد. بر اساس بیانیه دفتر ریاست جمهوری مصر، سیسی در این دیدار، منا را الگویی برای تمام جوانان مصر در زمینه  اراده، کار، تلاش و بردباری دانست. سیسی قول داد که تمام تلاش خود را برای تامین نیازهای این زن و خانواده اش مبذول دارد. او، همچنین، از جوانان خواست تمام توان خود را برای تامین نیازهای این زن مبذول دارند.

علاء یوسف سخنگوی ریاست جمهوری مصر نیز گفت سیسی در این دیدار بر لزوم اقدام وزارت مسکن برای تهیه یک دستگاه آپارتمان با تمام وسایل زندگی برای این زن و خانواده اش، کمک به منا برای فراگیری رانندگی، خرید یک دستگاه خودرو برای این زن جهت حمل بار به جای استفاده از گاری و تامین هزینه خرید اثاثیه و جهزیه ازدواج برای برادرزاده منا تاکید کرد..برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت با یک دختر در حیات خلوت + عکس متهم

باردار شدن دختر 14 ساله با آزار و اذیت پدر و پسر پولدار

دختر را به انباری تعویض روغنی برده بود و ... / چاره جز تلافی با دوستم نداشتم + عکس

15 سال زندان برای مرد افغانی که از شکنجه کودک ربوده شده تهرانی عکس گرفته بود+ تصاویر

اقدام کثیف 3 جوان با مشتریان در استخر لواسان + اعتراف و عکس متهمان

 

 

جزئیات تازه درباره درگذشت خواننده سرشناس پاپ +عکس

صف طولانی هواداران برای دیدن سوپراستار مشهور سینما +تصاویر

بازیگر زن مشهور ایرانی به چالش "چهره بدون عمل زیبایی" پیوست! +عکس

 

کدخبر: 230306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟