طرح مسکن مهر در نقاط شگفت آور جهان + عکس

هر کسی برای زندگی نیازمند نوعی سرپناه است. بسیاری از انسان‌ها در خانه‌هایی مدرن و شیک و بسیاری دیگر نیز در خانه‌هایی کوچک و قدیمی به گذران زندگی می‌پردازند؛ اما به راستی چقدر محل زندگیتان برای شما مهم است؟

در این بین برخی علاقه‌مند به زندگی در شهرهای شلوغ هستند؛ اما خیلی‌ها با زندگی در شهر و مناطق حومه آن خوشحال نیستند. برخی ترجیح می‌دهند تا جایی که ممکن است به دور از ازدحام جمعیت زندگی کنند.

در مواردی دیگر برخی افراد در این موضوع افراط می‌کنند و دوست دارند به جایی بروند که هیچ ساکنی قبل از آن‌ها به آن مکان نرفته است. در این مقاله قصد داریم به 14 خانه عجیب در مکان‌هایی غیرممکن بپردازیم که بی‌تردید ارزش حتی یک بار دیدن را خواهند داشت.

1 – در نزدیکی شهر باجینا باستا صربستان، یک خانه عجیب وجود دارد که در سال 1968 ساخته شده و چیزی حدود نیم قرن از قدمت آن می‌گذرد. این خانه همانطور که در تصویر زیر مشخص است، در وسط رودخانه درینا و بر روی یک تخته سنگ قرار دارد.

1 (2)

2 – در مورد مشابه دیگر یک خانه عجیب در میان رودخانه سنت لارنس، مرز بین آمریکا و کانادا ساخته شده است. این خانه در جزیره‌ای چندصد متری ساخته شده که نام این جزیره به «جزیره‌ای به اندازه یک اتاق» معروف است. جالب اینجاست که معمار این خانه، در قسمت جلویی آن چند صندلی را قرار داده تا یک ساحل کوچک خانوادگی را نیز صاحب این خانه در اختیار داشته باشد.

2

3 – انسان ها مدت زمان طولانی است که در پی دسترسی به مکان‌هایی تازه هستند. حدود 300 سال پیش، یک جزیره در ایسلند، میزبان 5 خانواده شکارچی بود. این خانه عجیب بر روی یک تکه سنگ بسیار بزرگ احداث شده است که می‌تواند آن محل را، محل اختصاصی زندگی این خانواده نام نهاد.

3

4 – برخی ترجیح می‌دهند در باریک‌ترین مکان‌ها خانه‌ای را ساخته و در آنجا سکنا گزینند. در ورشو، یک خانه عجیب بسیار باریک معروف به "Keret House” وجود دارد که در فاصله بین دو آپارتمان ساخته شده است. عریض‌ترین قسمت این خانه تنها 36 اینچ است.

4

5 – در همین حال، برخی از مردم ترجیح می‌دهند سقف خانه‌هایشان، سنگ‌های سفت و سخت زیر زمین باشد و طبیعت را به عنوان منزل خود انتخاب کنند. کوبر پدی، نام یک شهر معدنی در استرالیا است که 80 درصد مردم آن برای فرار Escape از دمای مثبت 120 درجه‌ای، به زیر سنگ‌ها پناه آورده و بیش از 100 سال است که در آنجا سکنا می‌گزینند.

5

6 – یکسری دیگر از افراد منزلشان را در حالت عمودی احداث کرده‌اند. در شمال انگلستان، خانه‌های درختی وجود دارد که به دست معترضین ساخته شده‌اند. بیش از 4 سال است که ساکنین این خانه‌های ساخته شده در بالای درخت، از بنای تاریخی «9 زن» در انگلستان محافظت کرده و از تخریب آن جلوگیری می‌کنند.

6

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت با یک دختر در حیات خلوت + عکس متهم

باردار شدن دختر 14 ساله با آزار و اذیت پدر و پسر پولدار

دختر را به انباری تعویض روغنی برده بود و ... / چاره جز تلافی با دوستم نداشتم + عکس

15 سال زندان برای مرد افغانی که از شکنجه کودک ربوده شده تهرانی عکس گرفته بود+ تصاویر

اقدام کثیف 3 جوان با مشتریان در استخر لواسان + اعتراف و عکس متهمان

جزئیات تازه درباره درگذشت خواننده سرشناس پاپ +عکس

صف طولانی هواداران برای دیدن سوپراستار مشهور سینما +تصاویر

بازیگر زن مشهور ایرانی به چالش "چهره بدون عمل زیبایی" پیوست! +عکس

 

کدخبر: 230336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟