جدال پایتخت نشینان در هفته میزبانی پیکان از صالحین

هشتمین هفته از رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه های کشور، گرامیداشت شهدای منا، فردا (چهارشنبه) با برگزاری 6 دیدار در تهران (2 مسابقه)، گنبد، اردکان، آمل و ارومیه پیگیری خواهد شد.

تیم صدرنشین بانک سرمایه در آغاز هفته هشتم نخستین دیدار این هفته را در خانه والیبال برگزار خواهد کرد. جایی که شاگردان مصطفی کارخانه باید از ساعت 15 و 30 به مصاف تیم پارسه تهران بروند. پارسه‌ای‌ها که در چند هفته ابتدایی لیگ نتایج خوبی کسب کرده بودند در یکی دو هفته اخیر متحمل شکست شدند و به دنبال پایان دادن به روند ناکامی خود خواهند بود. هرچند کار آسانی مقابل پرستاره ترین تیم مسابقات نخواهند داشت. دیدار دو تیم بانک سرمایه و پارسه تهران به قضاوت Judgment کیوان عابدزاده برگزار خواهد شد.

تیم رده دومی پیکان که با 2 امتیاز کمتر نسبت به صدرنشین در جایگاه دوم قرار دارد، در هفته هشتم دیدار سختی با شاگردان محمد ترکاشوند خواهد داشت.صالحین ورامین که چند هفته قبل موفق به شکست تیم سرمایه شده بود، این هفته هم در تهران مقابل دیگر تیم پرستاره و مدعی مسابقات به میدان خواهد رفت. دیدار دو تیم پیکان و صالحین ورامین بدون شک جذاب ترین مسابقه هفته هشتم خواهد بود. دیداری که از ساعت 17 و 30 در خانه والیبال و با قضاوت ابراهیم فیروزی برگزار می‌شود.

شهرداری ارومیه پس از کسب چند باخت پیاپی در هفته هشتم دیداری آسان در خانه را برگزار خواهد کرد. شاگردان تراویسا در هفته هشتم در سالن غدیر شهر ارومیه پذیرای شهرداری اراکی خواهند بود که با 6 باخت و تنها یک پیروزی در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد. ارومیه‌ای‌ها بدون شک از این دیدار خانگی تنها پیروزی می‌خواهند تا ضمن پایان دادن به روند شکست های خود جایگاه هشتمی خود در جدول مسابقات را بهبود بخشند. قضاوت دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و شهرداری اراک بر عهده مسعود یزدان پناه خواهد بود.

شاگردان مسعود آرمات در تیم سایپا تهران که در 7 هفته گذشته نشان دادند تیم قدرتمندی محسوب می‌شوند و در حال حاضر پس از بانک سرمایه و پیکان در رده سوم قرار دارند، این هفته در اردکان مهمان تیم خاتم خواهند بود. دیداری که بدون شک از جذابیت بالایی برخوردار می‌شود. سایپا تهران و خاتم اردکان از ساعت 17 در سالن آیت اله خاتمی با هم دیدار می‌کنند و بهروز جعفری این دیدار را سوت خواهد زد.

کاله آمل که هفته هفتم را با یک شکست در تهران و مقابل تیم سایپا سپری کرد، در هفته هشتم پذیرای شهرداری تبریز خواهد بود. شاگردان بهروز عطایی در این دیدار تلاش خواهند کرد که هر 3 امتیاز این دیدار خانگی را از آن خود کنند تا جایگاه خود در جدول را بهبود ببخشند. اما تیم شهرداری تبریز که از ابتدای فصل بازی های خوبی ارائه داده، حریف ساده‌ای برای آملی‌ها نخواهد بود. سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل میزبانی دیدار کاله و شهرداری تبریز را بر عهده خواهد داشت. دیداری که حمید راهجردیان به عنوان داور اول در آن حضور دارد.

دیگر دیدار هفته هشتم را دو تیم هاوش گنبد و راه عمران ساری در در گنبد و در سالن المپیک این شهر برگزار می‌کنند. گنبدی ها که پس از تغییر در کادر فنی و حضور رحمان محمدی راد روی نیمکت مربیگری خود سعی در کسب نتایج بهتر دارند، هفته قبل را با شکست 3 بر صفر مقابل صدرنشین سپری کردند و حالا باید مقابل تیم ساری به میدان بروند. فرهاد شاهمیری نبرد دو تیم هاوش و ساری را قضاوت خواهد کرد.

**برنامه کامل هفته هشتم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، ساعت 15 و 30 دقیقه، خانه والیبال

پارسه تهران – بانک سرمایه

تهران، ساعت 17 و 30 دقیقه، خانه والیبال

پیکان تهران – صالحین ورامین

گنبد، سالن المپیک، ساعت 17 و 30 دقیقه

هاوش گنبد – سازمان عمران شهرداری ساری

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 17

خاتم اردکان – سایپا تهران

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 17

کاله مازندران – شهرداری تبریز

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 17

شهرداری ارومیه – شهرداری اراکبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 230635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟