پیروزی پرگل میلان در زمین امپولی

میلان پس از تساوی هفته گذشته مقابل اینتر، به میهمانی امپولی رده هفدهمی آمده بود که در آخرین بازی خود 4-0 به فیورنتینا باخته بود. روسونری ها برای صعود به رده دوم نیاز به برد برابر امپولی داشتند.

بازی از سوی هر دو تیم محتاطانه شروع شد؛ اما رفته رفته این میلان بود که بر بازی مسلط شد.

پس از یکی دو حمله نه چندان جدی، دقیقه 15 بود که میلانی ها به گل دست یافتند. پاس خوب کوچکا در سمت راست به سوسو رسید و او هم با یک پاس به عقب، لاپادولا را درون محوطه جریمه، در موقعیت مناسب شوتزنی قرار داد و با ضربه دقیق این بازیکن توپ در قعر دروازه امپولی جای گرفت.

این گل دوام چندانی نداشت و دو دقیقه بعد امپولی به گل تساوی دست یافت. ارسال بلند بازیکن امپولی با دفع ناقص دوناروما همراه شد و در ریباند، ساپونرا از بیرون محوطه جریمه با پای چپ توپ را در گوشه دروازه میلان جای داد تا حساب کار 1-1 شود.

پیروزی پرگل میلان در زمین امپولی

هر دو تیم در ادامه، فرصت های خوبی برای گلزنی خلق کردند. میلان با حرکات خوب سوسو و بوناونتورا و در سوی دیگر امپولی با استفاده از تجربه ماکارونه می توانستند به گل برسند اما نتیجه پایانی نیمه اول 1-1 بود.

میلان نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و دقیقه 62 مزد حملات خود را گرفت.

همکاری خوب لاپادولا و آباته، موقعیت خوبی برای سوسو در گوشه چپ محوطه جریمه امپولی مهیا ساخت و ضربه فنی و کات دار سوسو به گوشه مخالف دروازه رفت تا میلان 2-1 پیش بیفتد.

پیروزی پرگل میلان در زمین امپولی

2 دقیقه بعد میلان سومین گل خود را نیز به ثمر رساند. این بار نفوذ خوب بوناونتورا به درون محوطه جریمه و پاس به عقب او با اشتباه کاستا، مدافع امپولی همراه شد و او توپ را به اشتباه درون دروازه خودی جای داد.

امپولی که تا بیرون محوطه جریمه میلان خوب پیش می آمد؛ ولی طرح و نقشه ای برای گلزنی نداشت، دقیقه 78 گل چهارم را نیز دریافت کرد. لاپادولا با شوت پای چپ که به مدافع امپولی نیز برخوردی داشت موفق شد خود را دو گله و میلان را 4 گله کند.

این نتیجه تا پایان کار باقی ماند و میلان با 29 امتیاز به رده دوم صعود کرد.

کدخبر: 231084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟