برگزاری جشن شب یلدا برای کودکان معلول و ناتوان

مهشاد خاقانی مدیر کمیته اجرایی خیریه کودکان فرشته اند در خصوص این جشن گفت: برنامه صبح روز 25 آذر ماه در مرکز معلولین کودکان نارمک است و عصر نیز در مرکز خیریه وحدت قرار است برای دختران معلول ذهنی برنامه های شاد و مفرحی برگزاریم کنیم و دل این کودکان را شاد کنیم.

وی ادامه داد : روز جمعه نیز قرار است به سرای احسان در کهریزک برویم و برای 500 نفر برنامه اجرا کنیم. در نهایت قرار است روز شنبه در بخش کودک بیمارستان رجایی که 90 کودک را تحت پوشش داریم رفته و به پخش موزیک و برنامه های شاد برای این کودکان بپردازیم. در آخر هم انجمن خیریه ما به بیمارستان شریعتی رفته و برای کودکان ایزوله این بیمارستان برنامه اجرا می کند. برنامه اختتامیه نیز در بیمارستان بهرامی با حضور 80کودک برگزار خواهد شد. برای تمامی این کودکان هدایایی تهیه شده است به همراه پذیرایی و آجیل شب یلدا و عروسک که به آن ها تقدیم خواهد شد.

وی در پایان گفت: خیریه کودکان فرشته اند قصد دارد کودکانی را که دوست دارند در مراسم شب یلدا کنار خانواده هایشان باشند و شادی کنند اما به دلیل بیماری و معلولیت نمی توانند به چنین خواسته ای دست یابند و از این اتفاق محروم هستند را کمک کند تا با دلی شاد و خاطری آسوده این شب را سپری کنند. امیدواریم بتوانیم امیدی را به دل ناامید این کودکان برگردانیم و بال های فرشته هایمان را ترمیم کنیم. ما شما را به کار خیر دعوت می کنیم و نه دلسوزی.

شما میتوانید برای پیوستن به این گروه به سایت این خیریه به ادرس www.koodakancharity.irبپیوندید.

 

کدخبر: 232053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟