تکلیف ایران و عربستان در سوئیس مشخص می شود/ به دلیل ناامنی نباید به عربستان سفر کنیم

رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2017 در حالی قرار است از چند ماه دیگر در قاره کهن برگزار شود که کارشکنی سعودی ها برای دیدار مقابل نمایندگان ایران به مهم ترین بحث فوتبالی در قاره آسیا تبدیل شده است.

مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان که به دلیل کارشکنی های فراوان در دور قبلی لیگ قهرمانان آسیا به ایران سفر نکرده اند و کماکان در این مورد اصرار می ورزند، این در حالی است که عربستان به دلیل ناامنی شرایط میزبانی را ندارد و تیم های ما نیز نباید به این کشور سفر کنند.

در همین باره حمیدرضا آصفی مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ما گفت: کارشکنی سعودی از سالیان گذشته وجود داشته و کماکان ادامه دارد، آنها نباید منکر امنیت در ایران شوند. به نظر من نمایندگان فوتبال کشورمان می بایست به دلیل نبود امنیت در این کشور به عربستان سفر نکنند.

وی افزود: قرار است در یک ماه آینده نشست ویژه ای در زوریخ سوئیس برگزار شود و مسئولان فدراسیون دنیا در خصوص میزبانی تیم های ایرانی و عربستانی با یکدیگر به بحث و تبادل نظر بپردازند. امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود و بتوانیم نمایندگان خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا فصل جاری داشته باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟