نام فغانی در کنار زیدان،کاپلو،مارادونا و کلاتنبرگ/امارات میزبان مراسم گلوب ساکر

در مراسم «گلوب ساکر» که امروز به میزبانی دبی برگزار می شود، درباره مسائل گوناگون پیرامون فوتبال صحبت خواهد شد.

مهم ترین مهمان این مراسم جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) است و فرناندو سانتوس، اونای امری و فابیو کاپلو به نمایندگی از مربیان فوتبال جهان، اتوئو، زانتی و محمد صلاح به نمایندگی از بازیکنان و کولینا، ریتزولی، کلاتنبرگ و الحامد به نمایندگی از داوران رشته فوتبال در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.
همچنین در این مراسم نمایندگانی از فیفا، یوفا، اتحادیه بازیکنان فوتبال اروپا و سازمان لیگ فوتبال کشور امارات حضور خواهند داشت.
پیش بینی ها بر آن است که کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی کهکشانی های شهر مادرید که دو هفته پیش توانست برای چهارمین بار توپ طلای فوتبال را به خود اختصاص دهد، برنده جایزه بهترین بازیکن سال قاره اروپا شود.
گرت بیل، آنتوان گریزمن، ایگوآین، جیمی واردی و لیونل مسی نیز دیگر نامزدهای دریافت این جایزه هستند.
دوبی میزبان مراسم گلوب ساکر/ علیرضا فغانی نامزد جایزه بهترین داور سال
همچنین پیش بینی می شود که از میان زین الدین زیدان، فرناندو سانتوس، اونای امری، کلودیو رانیری و ماسیمیلیانو آلگری، زیزو سرمربی تیم رئال مادرید جایزه بهترین مربی را از آن خود کند.
دوبی میزبان مراسم گلوب ساکر/ علیرضا فغانی نامزد جایزه بهترین داور سال
در بخش داوران نیز علیرضا فغانی داور سرشناس کشورمان، کلاتنبرگ، پیتانا، آگیلار و گاساما برای دریافت جایزه بهترین داور سال با یکدیگر رقابت می کنند.
نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن عرب نیز عبارتند از: ریاض مارز، محمد صلاح و بن عطیه.
بر اساس گزارش های روزنامه های اسپانیایی، حضور کریس رونالدو و زین الدین زیدان در مراسم «گلوب ساکر» در هاله ای از ابهام است، چرا که آنها به علت حضور در تمرینات تیم رئال مادرید برای دریافت جایزه به دوبی سفر نخواهند کرد.
شایان ذکر است که دیه گو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین نیز در مراسم «گلوب ساکر» حضور خواهد یافت.
کدخبر: 234317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟