عکس های برگزیده رویترز در سالی که گذشت

این عکس ها از رویدادهای متفاوتی است که توسط عکاسان رویترز در  اقصی نقاط دنیا گرفته شده است.

جشن رنگها

عکس پودرهای نارنجی رنگی که به صورت یکی از شرکت کنندگان در جشن رنگها ریخته شده  است متعلق به منطقه " تیمی " در باکتاپور ، نپال است که توسط عکاس  رویترز " ناوش چیتراکار" گرفته شده است.

0 (1)

دختری در قایق

تصویر دختری نشسته درون قایق در حوضجه ای خشک و بی آب پس از خشکسالی در منطقه " کاندال " در کامبوج / اثر: " سامرانگ پرینگ "

0 (2)

دستگیری

سربازان جمهوری دموکراتیک کنگو یک غیر نظامی معترض را در حالیکه استان "کیوو" شمالی دچار تنش و درگیری های زیادی است با خود به پایگاه نظامی منتقل می کنند.عکاس  رویترز(کنی کاتومبه )

0 (3)

در زندان

تصویر یک زن هائیتی در حصار زندان " سانتودومینگو" که در جمهوری دومینیکن گرفته شده است (ریکاردو روجاس)

0 (4)

دختران الجزایر

دختران صحرای بومی در اردوگاه پناهندگان " بودج دور"  در تندوف در جنوب الجزایر که با اونیفرم مدرسه در حال قدم زدن هستند . ( زهره بنسمرا)

0 (5)

نفت درمانی

مرد خفته در وان نفت در مرکز بهداشت " باکو" در جمهوری اذربایجان . " هاشم هاشیموو"  متخصص پزشکی این مرکز می گوید نفت می تواند 70نوع بیماری راالتیام بخشد .بیماری هایی چون اعصاب ، بیماری پوستی و ناتوانی های جنسی از جمله بیماری هایی هستند که با نفت درمان می شوند. عکاس رویترز(استویان ننوو)

0 (6)

 شن بازی

شن بازی پسر بنگلادشی در نزدیکی محل کار مادرش در یک رستوران در نزدیکی داکا  بنگلادش سوژه عکاس رویترز شد(محمد حسین پونیر)

0 (7)

صخره نوردی در بولیوی

یک زن بومی قبیله آیمارا در بولیوی در حالیکه لباس های محلی را به تن دارد از صخره سنگی بالا می رود . زنان این قبیله که بین 42 تا 50 سال سن دارند به کارهای باربری و آشپزی برای کوهنوردان در اردوگاه شیب دار"هوایناپوتوسی " در بولیوی مشغول هستند .

0 (8)

اسکیت بازی

اسکیت بازی چند نوجوان در خیابان های هاوانا در کوبا . یکی از نوجوانان با گرفتن پشت یک خودرو سعی می کند از خودروسواری بگیرد که نوجوانان دیگر به او می پیوندند.(ایوان آلوارادو)

0 (9)
 

شاهین بازی

مرد قطری در حال آماده شدنبرای شرکت در مسابقه شاهین پرانی در جشنواره شکار در بیایان " سی لاین" در قطر حضور یافته است  (نسیم زیتون)

0 (10)

بیماری

پسر بچه بیمار در کنار مادرش در بیمارستان "رواندا" .  مادر که بغضی در گلو دارد نگران وضعیت پسر بیمارش است .کمبود خون در این بیمارستان سبب شد تا برای رفع نیاز بیماران از هواپیماهای بدون سرنشین برای انتقال خون استفاده شود.(جیمز اکنا)

 
0 (11)

روزمرگی

زن میانسال به همراه دو فرزند خود در حال حمل سطل آب بر سرش در شهر " تیسما " در نیکاراگوئه است . (اسوالدو ریواس)

0 (12)

سر تیتر مقاله ها

مردی در حال خواندن مقالات صبح در منطقه " کیشینف" در مولداوی  است . (گلب گارانیش)

0 (13)

 حرکت محیرالعقول

هنرنمایی یکی از شرکت کنندگان در جشنواره سنتی  یونسکو در شهر " بوجومبورا " در کشور بروندی که در حال پرش از طبل های سنتی است (اورارد گنداکومانا)

0 (14)

باغ گل هلند
مجموعه ای از گل های رنگی در باغ گل " آل سمیر " در هلند گرفته شده است . (ایو  هرمان)
 
0 (15)
کدخبر: 234321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟