رونمایی از دومین فینالیست جام حذفی در نصف جهان

طبق قرعه کشی صورت گرفته سبز پوشان اصفهانی در بازی نیمه نهایی جام حذفی فردا ساعت 14:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان پذیرای شاگردان قلعه نویی هستند.

تیم ذوب آهن قهرمان دو سال متوالی جام حذفی شده است و برای حضور در سومین فینال باید از سد تراکتورسازی عبور کند اما کار سختی مقابل تیم قدرتمند تراکتورسازی پیش رو دارد.

سبزپوشان اصفهانی با هدایت مجتبی حسینی تاکنون نتایج خوبی در لیگ برتر گرفتند و یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می شوند. آنها قصد دارند روند رو به رشد خود را در جام حذفی تداوم بخشند و به فینال این رقابت ها راه یابند.

تیم ذوب آهن برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازی های سختی را پشت سر گذاشته است. این تیم با عبور از سد تیم های شهرداری بوشهر، اکسین البرز، ماشین سازی تبریز و گسترش فولاد تبریز به این مرحله را یافته است.

به هر حال باید دید شاگردان مجتبی حسینی می توانند سومین تیم تبریزی را شکست داده و به فینال جام حذفی صعود کنند یا در رسیدن به سومین حضور متوالی در فینال ناکام می مانند!؟

در آن سوی میدان، تراکتورسازان با 30 امتیاز در تعقیب پرسپولیس در صدر جدول هستند و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر فوتبال محسوب می شوند. آنها قصد دارند در جام حذفی هم به موفقیت دست یابند اما برای رسیدن به هدف خود بازی سختی مقابل تیم با انگیزه ذوب آهن دارند.

شاگردان قلعه نویی خوب می دانند که نباید به برد مقابل تیم ذوب آهن در لیگ برتر دل خوش باشند چرا که جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است و یک اشتباه منجر به حذف از گردونه این رقابت ها می شود. همچنین ذوب آهن نسبت به ابتدای فصل تیم قدرتمندی شده است.

بازی تیم های فوتبال تراکتورسازی و ذوب آهن همواره جذاب و دیدنی بوده است چرا که هر دو تیم بازی تاکنیکی و هجومی ارائه می دهند و همین موضوع منجر به نمایش فوتبالی زیبا می شود.

شاگردان قلعه نویی نسبت به حریف خود ذوب آهن مسیر آسانی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی طی کردند. آنها با عبور از سد فولاد یاسوج،ملوان بندر انزلی،برق نوین شیراز و نفت و گاز گچساران پا به این مرحله گذاشتند.

به هر حال باید دید ذوب آهن می تواند برای سومین بار متوالی به فینال جام حذفی راه یابد یا شاگردان قلعه نویی جشن صعود به فینال در اصفهان می گیرند!؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟