جدیدترین محصول ام جی رونمایی شد

با اولین نگاه به خودروی MG ZS، شاید طراحی کراس اوور مزدا CX-3 در ذهنتان تداعی گر شود. زیرا شاهد یک جلوپنجره با تغییراتی جزیی و کمی هم چراغ‌های روشنایی شبیه به مزدا CX-3 هستیم که باعث شده زیبایی محصولات مزدا در خودروی جدیدMG هم دیده شود.
پیش از این به صورت شایعه وار گفته شده بود که ام جی ZS از سه نوع پیشرانه مختلف بنزینی استفاده خواهد کرد که در این بین به موتورهای 1.5 لیتری 130 اسب بخاری، یک موتور 1 لیتری سه سیلندر 120 اسب بخاری و در نهایت اشارات ریزی هم به یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر شده بود که می‌تواند نیرویی 164 اسب بخاری تولید کند. 

39040_mg-zs-small-suv-revealed-shows-colors-in-official-video_5

حال با معرفی رسمی این محصول مشخص شد که شایعات تاحدودی حقیقت دارد و جدیدترین خودروی شاسی بلند MG با پیشرانه‌ای 1 لیتری تزریق مستقیم توربوشارژر 120 اسب بخاری و 170 نیوتن متری به همراه دو پیشرانه 1.5 لیتری 120 اسب بخاری و 165 اسب بخاری در بازارهای خاورمیانه، استرالیا و بریتانیا عرضه خواهد شد که برای انتقال نیروی خود از جعبه دنده‌های شش سرعته دستی و اتوماتیک دوکلاچه استفاده می‌کند.
یکی دیگر از نکات جالب این ماشین هم می‌تواند سقف شیشه‌ای پانوراما در کنار سانروف بسیار بزرگ آن باشد که سانروف آن تقریبا با ابعاد 1365 میلی متری در 870 میلی متر ساخته شده است تا سقفی سراسر شیشه‌ای داشته باشید.

 

کدخبر: 234882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟