برانکو: هیچ برنامه‌ریزی نمی‌توانیم بکنیم،‌ چون خبری از اردوی تیم ملی نداریم

برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین پرسپولیس گفت: تشکر می‌کنم بابت تبریک سال نوی میلادی. شما هم سال نوی نوروز را دارید و ما خوشبختیم که 2 بار سال نو را در ایران جشن می‌گیریم. برای نوروز هم برایتان آرزوی خوشبختی دارم. امیدوارم سال جدید هم همکاری مثبت داشته باشیم و صدر جدول را حفظ کنیم.
برانکو در مورد اینکه شنیده می‌شود خلعتبری در لیست پرسپولیس قرار دارد، گفت: در این مورد صحبتی نمی‌کنم. فقط می‌توانم در مورد بازیکنانی که رفتند مثل زاهدی، نوراللهی، عالیشاه، آرام‌طبع و رحمتی صحبت کنم. اینکه چه کسانی آمده‌اند، خودتان هر روز در تمرین هستید و می‌توانید ببینید که هنوز کسی نیامده است. هر بازیکنی اضافه شد از طریق سایت رسمی اعلام می‌شود. اینکه بخواهیم اینطور مسائل را مدام تایید یا تکذیب کنیم فایده‌ای ندارد. 
وی در خصوص حضور همتی در تمرین پرسپولیس گفت: این بازیکن 20 ساله است و برای تست آمده است. او کیفیت دارد و بعدا در مورد او تصمیم‌گیری می‌کنیم. همتی ایرانی است و در تیم تورنتو بازی می‌کند و پتانسیل و سن و سال او می‌تواند برای ما جالب باشد. با توجه به اینکه دو بازیکن زیر سه سال را از دست دادیم اگر او را بیاوریم مطمئنا لیست را اشغال نخواهد کرد. 
برانکو در مورد خداحافظی‌اش با عالیشاه گفت: او بازیکن ماست. من برایش در تیم جدیدش آرزوی بهترین‌ها را کردم و امیدوارم سلامت و موفق باشد و وظیفه‌اش را در زمان خدمت سربازی برای کشورش و به شکل مطلوبی انجام دهد. 
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا پرسپولیس در تعطیلات نیم‌فصل با تیم‌های اروپایی بازی می‌کند یا خیر؟ گفت: هیچ برنامه‌ریزی نمی‌توانیم بکنیم چون نمی‌دانیم تیم ملی به اردو می‌رود یا خیر، با این حال تیم‌های اروپایی برای تعطیلات زمستانی به منطقه ما می‌آیند اما ما نمی‌توانیم در این خصوص برای خودمان برنامه‌ریزی کنیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 234954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟