راهنمای خوش تیپ بودن با وجود اضافه وزن

همیشه یکی از دغدغه های خانوم هایی که اضافه وزن دارند نحوه ی پوشیدن لباس و حضور در مهمانی Party هاست؛ همه ی ما دوست داریم زیباتر دیده  شویم و مورد توجه اطرافیان قرار بگیریم، این نیاز در افرادی که اضافه وزن دارند بیشتر است، چون آن ها بیشتر دوست دارند متانسب تر و زیبا تر به نظر بیایند. نکته های ریزی که با رعایت آن ها می توانید از پوشش خودتان راضی باشید. 

اندازه خود را جدی بگیرید 
پذیرش این که اضافه وزن دارید اولین قدم برای راعایت کردن نحوه درست لباس پوشیدن است؛ بر خلاف تصور عمومی انتخاب لباس های گشاد و آزاد برای این افراد انتخاب اشتباهی است، البته این به این معنا نیست که لبای های تنگ و جذب بپوشید، لباس های برش دار و خوش دوخت باعث می شوند با ایجاد خطای دید بخش های مختلف بدن دیده نشود؛ البته نباید انقدر تنگ باشد که انحنای بدن و برامدگی ها را بیش از حد نشان دهد

chagh1

اولین چیزی که باید بدانید این است که از پوشیدن لباس های روشن خودداری کنید، لباس هایی با رنگ های تیره مناسب ترین انتخاب برای افراد چاق است، البته نه این که همیشه مشکی یا قهوه ای بپوشید؛ رنگ هایی که در آخرین طیف های تیره قرار دارند می توانند انتخاب درست تری باشند، همچنین رنگ های سبز و آبی پر رنگ.اولین چیزی که باید بدانید این است که از پوشیدن لباس های روشن خودداری کنید، لباس هایی با رنگ های تیره مناسب ترین انتخاب برای افراد چاق است، البته نه این که همیشه مشکی یا قهوه ای بپوشید؛ رنگ هایی که در آخرین طیف های تیره قرار دارند می توانند انتخاب درست تری باشند، همچنین رنگ های سبز و آبی پر رنگ. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که پوشیدن لباس هایی که طرح های برجسته دارند و یا از پارچه های گدار بزرگ در آن استفاده شده است در قسمت بالاتنه باعث جلب توجه بیشتر می شود و و ایراد های این ناحیه را بیشتر نشان می دهد. 

جنس پارچه مهم است 
علاوه بر سایز و رنگ، جنس پارچه ی لباس برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند بسیار مهم است، پارچه هایی که خشک و سفت هستند خطوطی را به بدن شما اضافه می کنند که باعث خطای دید می شود و شما را چاق تر نشان می دهد، در حالی که استفاده از پارچه های نرم و لخت به دلیل نشستن به روی بدن، می توانند قسمت هایی از بدن را که چاق است بپوشانند. از پارچه های مخم و کتان هم کمتر استفاده کنید، چون به دلیل جنس این پارچه و هم چنین فعالیت های بدنی ناخواسته دچار تعرق می شوید، پوشیدن لباس هایی که روی آن خیسی عرق به چشم بخورد برای هیچ کسی دلپذیر نیست.

دردسرهای پوشیدن کت 
اگر جز آن دسته افرادی هستید که پوشیدن کت برایتان یک اصل محسوب می شود، باید بدانید که کت های سه دکمه مناسب ترین انتخاب برای شماست و از پوشیدن کت های تک و دو دکمه اجتناب کنید؛ کت های سه دکمه اندام را باریک و بلند و کشیده تر نشان می دهد، البته نباید فراموش کنید که حتما دکمه ی بالای کت را باز بگذارید تا مانع از کشیده شدن لباس شود و آزادی Freedom عمل شما را محدود نکند. این توصیه ها برای انتخاب کت مناسب برای خانوم ها و آقایانی که اضافه وزن دارند مشترک است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 235094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟