علت بازگشت ملی پوشان را می پرسم/ در مورد حل اختلاف با کی روش بعد تصمیم می گیرم

برانکو ایوانکوویچ در پایان نشست امروز با مسئولان پرسپولیس اظهار کرد: من مشکلی با کسی ندارم و فقط نظر خود را درباره برنامه تیم ملی بیان کردم و زمانی که ملی پوشان از سفر دبی بازگردند علت اخراج آن‌ها را از اردوی تیم ملی می‌پرسم.

وی در ادامه عنوان کرد: برای من اهمیت ندارد دیگران چه رفتاری می‌کنند من کار خودم ر ا انجام می‌دهم و دیگران هم درباره کارشان توضیح می‌دهند.

هر کدام از ما مربیان حضور خاص خود را داریم و بر اساس آن اقدام می‌کنیم. همچنین افتخار می‌کنم به بازیکنانم که در نیم فصل حداکثر توان خود را برای باشگاه گذاشتند و باید روند موفقیت خود را در نیم فصل دوم هم ادامه بدهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افتخار می‌کنم که 7 ملی پوش داریم و به نظرم ما باید بیشتر از این در تیم ملی بازیکن داشته باشیم. همچنین همواره از تیم ملی حمایت کردم و بازیکنانم را در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار دادم.

برانکو درباره اینکه اردوی تیم ملی در گذشته به باشگاه‌ها اعلام شده بود بیان کرد: این اردو در برنامه سازمان لیگ نبود و به همین دلیل من انتقادهایی نسبت به این موضوع انجام دادم .

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه جلسه‌ای با کی‌روش می‌گذارد تا اختلافات حل شود بیان کرد: درباره این موضوع هنوز تصمیمی نگرفته‌ام تیم ملی باید به ایران بیاید و بعد از آن درباره جلسه حل اختلاف با کی‌روش صحبت می‌کند.

برانکو درباره اینکه به استقبال ملی پوشان پرسپولیس می‌رود یا نه تصریح کرد: بازیکنان اخراج شده از تیم ملی جزو بهترین بازیکنان دنیا هستند و من همواره از بازیکنان خوبم حمایت می‌کنم.

وی درباره جلسه با مسئولان پرسپولیس گفت: این جلسات همواره به صورت منظم در باشگاه برگزار می‌شود . ما در این جلسات صحبت‌هایی در خصوص آماده سازی تیم در نیم فصل دوم و وضعیت بازیکنان جذب شده انجام دادیم. همچنین با توجه به اینکه ما در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا اهداف والایی داریم ،برای رسیدن به اهداف خود در این نشست ها برنامه ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال فردا در تمرین از بازیکنان پرسپولیسی تیم ملی درباره بازگشتشان از اردوی تیم ملی می‌پرسم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟