محرم روزبه در نهاوند اظهار داشت: مسابقات کشتی آزاد نوجوانان استان با حضور 107 کشتی‌گیر و 10 تیم از 9 شهرستان به مدت دو روزبه میزبانی نهاوند در خانه کشتی شهید منوچهر برزویی در جریان بود که با معرفی نفرات اول و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

وی گفت: شهرستان نهاوند از دیرباز تاکنون در رشته‌های مختلف ورزشی و به‌خصوص کشتی دارای استعدادهای خوب ملی و جهانی بوده است و در سال‌های اخیر چندین قهرمان جهان، آسیا و کشور را به جامعه ورزشی معرفی کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: درمجموع اوزان 10 گانه کشتی آزاد تیم نهاوند با کسب 87 امتیاز قهرمان شد و بعدازآن تیم همدان با 76 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و ملایر با 71 امتیاز به‌عنوان سومی این دوره از مسابقات شناخته شد.

وی گفت: در رقابت‌های انفرادی تیم کشتی آزاد نهاوند در 7 وزن فینالیست داشت و در 6 وزن کشتی گیران نهاوند به مقام قهرمانی رسیدند که نفرات برتر این دوره از مسابقات به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

روزبه تصریح کرد: کشتی گیران نوجوان شهرستان نهاوند در اوزان 46 کیلوگرم آقایان مسعود لراوند، 50 کیلوگرم علی قپانوری، 58 کیلوگرم محمد خزائی، 63 کیلوگرم امیرحسین اسدی، 69 کیلوگرم نیکزاد علیزاده 76 کیلوگرم محمدامین قپانوری بودند که قهرمانی تیمی و انفرادی نهاوند را رقم زدند.

وی عنوان کرد: همچنین در اوزان 42 کیلوگرم یونس اردلان راد از همدان، 54 کیلوگرم امین طاهر لو از همدان و 85 کیلوگرم امیرحسین حبیبی از همدان به‌عنوان قهرمانی دست یافتند که نتیجه انفرادی آنها باعث کسب مقام دومی تیم شهرستان همدان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: نفرات برگزیده اول تا سوم هر وزن در این دوره از مسابقات به اردوهای تمرینی فرستاده می‌شوند و پس از انجام تمرینات مختلف و شناسایی نفرات برتر تیم همدان برای مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 237879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟