یوفوها مرا دزدیده بودند!

مردی که ادعا کرده توسط موجودات فضایی ربوده شده بود می‌گوید آنها اطلاعات جالبی در خصوص راز آفرینش هستی و همچنین زندگی خودشان در اختیار وی قرار داده اند. وی می گوید از نزدیک با فرا زمینی ها در ارتباط بوده است.

بنا بر ادعای وی موجودات فضایی اصرار می ورزند که جهان هستی حاصل انفجار بینگ بنگ یا انفجار بزرگ نبوده بلکه توسط خداوند بوجود آمده که آنها او را " یگانه" یا "واحد" می دانند. بنابر ادعای عجیب دیگر این مرد، ارتباط موجودات فضایی از طریق صحبت کردن نبوده بلکه آنها از طریق تله پاتی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و قادر هستند از طریق ارسال امواج مغز در فضا با یکدیگر در ارتباط باشند.

وی می‌گوید زمانی که تنها 17 سال داشته از طریق امواج مغز با یکی از آنها ارتباط برقرار کرده است. سپس در حالیکه به مدت 5 سال هیچ تماس یا ارتباطی با آنها نداشته در آگوست سال 2016 اتفاق عجیبی برای وی رخ داده است. وی طبق عادت همیشگی هنگامی که در یک شب شنبه به رختخواب رفته، صبح روز یکشنبه مانند بقیه روزها یک روز عادی برای وی نبوده و بسیار متفاوت بوده است. سپس وی بیاد آورد که با آنها مواجه شده و اطلاعاتی را در اختیار وی قرار داده اند.

گفتنی است؛ این در حالی است که هفته پیش نیز گروهی از جستجوگران فرازمینی ها مدعی شدند یک دست متعلق به موجودات فضایی را در اعماق جنگ های پرو پیدا کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟