محصول جدید ایرفون برای شنیدن دقیق‌تر

آی‌کیوبادز به شکل قطعه‌ای کوچک درون گوش قرار می‌گیرد و می‌تواند صدا را از گوشی هوشمند یا هر وسیله دیگر به گوش منتقل کند. یکی از قابلیت‌های جالب این وسیله، استفاده از فناوری SINC (به معنای کنسل‌کننده فوق هوشمند نویز) است. ایرفون آی‌کیوبادز به لطف برخورداری از این فناوری می‌تواند علاوه بر رفع صداهای مزاحم محیط، امکان تنظیم مقدار صدای مورد نظر را نیز برای کاربر فراهم کند. فرض کنید در یک سخنرانی حضور دارید و به خاطر سروصدای محیط، صدای سخنران را به زحمت می‌شنوید. به کمک این ایرفون و تنظیم آن می‌توانید صداهای محیطی را از بین ببرید و صدای سخنران را به شکلی شفاف‌تر بشنوید.
یکی دیگر از قابلیت‌های این ایرفون جدید، قابلیتی به نام شنوایی ترکیبی است که می‌تواند در موقعیت‌های مختلف بسیار ارزشمند باشد. بارها پیش آمده، افراد به خاطر استفاده از ایرفون یا هدفون و گوش دادن به موسیقی با صدای بلند، متوجه صدای خودرو یا بوق آن نشده‌اند و به این ترتیب در تصادف Crash آسیب‌دیده و حتی جان خود را از دست داده‌اند. ویژگی صدای ترکیبی این امکان را به کاربر می‌دهد تا علاوه‌بر شنیدن صدای فایل مورد نظر، صداهای محیطی را نیز بشنود. این فناوری حتی می‌تواند جان کاربر را نجات دهد.
یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این ایرفون بیسیم، امکان جابه‌جایی آسان بین حالت‌های مختلف آن است. کاربر با یک بار ضربه انگشت به آن می‌تواند بین حالت‌های تماس تلفنی، پخش موسیقی و گفت‌وگو با فرد حاضر در محل جابه‌جا شود. این ایرفون در قالب یک بسته عرضه می‌شود و در این بسته یک باتری ویژه شارژ این ایرفون نیز وجود دارد. باتری مذکور می‌تواند سه بار ایرفون آی‌کیوبادز را شارژ کند. به این ترتیب کاربر می‌تواند تا 16 ساعت برای پخش موسیقی از طریق بلوتوث از آن استفاده کند. این ایرفون نوآورانه قرار است تا اسفند امسال به بازار عرضه شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 239612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟