علت انفجار نوت 7 مشخص شد

شرکت سامسونگ اعلام کرد ممکن است تلفن همراه پرچمدار خود (گلکسی اس8) را امسال برای تضمین ایمنی آن، دیرتر به بازار عرضه کند. این تصمیم در پی مشخص شدن علت انفجار تلفن‌های همراه هوشمند نوت 7 اتخاذ شده است.

سامسونگ در پایان این تحقیق و تفحص چندماهه اعلام کرد باتری‌های معیوب دو شرکت طرف قرارداد، علت گرم شدن شدید و انفجار گوشی‌های گلکسی نوت 7 بوده است. این معضل سال گذشته 5.3 میلیارد دلار از سود شرکت سامسونگ را کاهش داد.

«کو دانگ-جین»، رئیس واحد موبایل سامسونگ اعلام کرد برای جلوگیری از تکرار این وضع در خصوص تلفن همراه پرچمدار امسال شرکت، تدابیری اتخاذ شده است تا ایمنی این محصول مهم تضمین شود. قرار است سامسونگ به زودی از پرچمدار «گلکسی اس8» رونمایی کند که مهمترین محصول این شرکت پس از نوت 7 محسوب می‌شود.

«کو» در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: «درس‌های این اتفاق عمیقاً در فرهنگ و فرایندهای ما منعکس شده است. سامسونگ الکترونیکس برای به دست آوردن مجدد اعتماد مشتریان به سختی کار خواهد کرد.»

وی همچنین اذعان کرد با وجود این مشکلات و اقدامات جدید سامسونگ، تلفن همراه گلکسی اس8 در نمایشگاه «کنگره جهانی موبایل» در بارسلون رونمایی نخواهد شد. این نمایشگاه امسال 27 فوریه (9 اسفند) کار خود را آغاز می‌کند و سامسونگ معمولاً از آن برای رونمایی از مهمترین محصولات خود در حوزه تلفن همراه هوشمند بهره می‌برد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 239918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟