ستون های نوری و شگفت انگیز در شمال کانادا+تصاویر

پایه های نوری در منطقه آنتاریو در شمال کانادا یکی از شگفت انگیز ترین رخداد های طبیعی است که علاوه بر زیبایی و شکوه، بسیار حیرت انگیز است. این تصاویر انتخابی توسط تیموتی جوزف الزینکا با هدف ثبت پدیده ستون نوری در نیمه های شب گرفته شده است.

الزینکا، عکاس کانادایی است که در نیمه های شب و در زمان استراحت متوجه پدیده ستون نوری شد. او پس از مشاهده این زیبایی باشکوه به سرعت دوربین خود را برداشته و شروع به عکاسی کرده است.

الزینکا از آن شب به عنوان شب فوق العاده ای یاد می کند که در آن همه چیز را می توان دید و صد ها نور از آسمان پا بر زمین گذاشته اند، در زمستان های سرد و برفی که طی آن نیم کره شمالی زمین را در بر گرفته است فرصتی استثنائی برای مشاهده چنین پدیده های جوی برای دوست داران خواهد بود.

ستون نوری پدیده بصری است که به واسطه بازتاب نور از منابع متفاوت آسمانی و بازتاب آن توسط ذرات یخ در آسمان در هوای بسیار سرد شکل می گیرند. ستون های عجیب نوری که در این تصاویر مشاهده می کنید یکی از پدیده های آسمانی هستند که تا به حال توضیح دقیق و قابل قبولی برای شکل گیری آنها ارائه نشده است. ذرات یخ شناور در هوا باعث انعکاس نور ناشی از چراغ ها و ذرات نور موجود در فضا می شوند، در این حالت هوای سرد و ذرات یخ موجود در هوا به شکل گیری این پدیده آسمانی عجیب دامن زده اند، پدیده ای که در دسته دیگر عجایب آسمانی مانند ستون های خورشیدی، خورشید کاذب و هاله های ماه قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ستون های آبی

ستون های آبی

ستون های آبی

ستون های آبی

ستون های آبی

ستون های آبی

 

کدخبر: 240123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟