اتفاق عجیب دور و بر تیم ملی و پرسپولیس/ برانکو جای کی روش، علی دایی جای برانکو!

اخبار تایید نشده درباره کی روش، برانکو و تیم ملی فوتبال ایران زیاد است. اینکه کی روش قصد رفتن دارد و او را روی نیمکت تیم ملی ایران در دیدار با قطر نمی بینم و اینکه قضیه رفتن او اینبار کاملا جدی است. در ادامه برانکو هم قصد فسخ قرارداد با پرسپولیس دارد البته اگر رفتن کی روش قطعی شود. گویا او رسیدن به سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران در صورت رفتن کی روش برای خودش را قطعی می داند. حالا اینکه چه کسی یا چه کسانی این قول را به او داده اند مشخص نیست. تا اینجایش را می دانستیم اما اکنون خبرهای جدیدی به گوش می رسد و البته ابهامات زیادی که باقی می ماند.

خبر جدید درباره این است که علی دایی سرمربی فصل آینده پرسپولیس خواهد بود، مردی که دو بار پشت سر هم پرسپولیس را قبلا قهرمان جام حذفی کرده بود و البته تا آستانه قهرمانی لیگ برتر هم پیش رفت اما در نهایت موفق نشد و پرسپولیس با او نایب قهرمان شد. اخراج دراماتیک او را هم در شهریور 93 به یاد می آوریم که اینکه بابت این اخراج هواداران چگونه از او حمایت کردند. اما به هر حال اکنون شرایط متفاوت است.

این اتفاق (رسیدن دوباره علی دایی به سرمربی گری پرسپولیس ) در شرایطی می افتد که سلسله احتمالات پیرامون کی روش و برانکو قطعی شود. یعنی اینکه کی روش برود و برانکو جایش بنشیند. علی دایی هم انگار به او پیشنهاداتی شده است.

اینجا میتوان برخی از معضلات را پیش بینی کرد، معضلاتی که نه متوجه علی دایی است نه متوجه کی روش. برانکو شاید بیشتر از هر فرد دیگری مورد انتقاد قرار بگیرد چرا که احتمالا به خاطر قبول سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران مجبور شود پرسپولیس را در کورس قهرمانی رها کند. شایعات در شهر زیاد است. امکان به وقوع پیوستن این شایعات بالقوه خیلی زیاد است!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 240222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟