این دوقلوهای اسرار آمیز قبل از به دنیا آمدن مراقب هم بودند!+ تصاویر

هیلی لمپشیر 27 ساله اهل "آکسفوردشر" انگلیس زمانی که متوجه شد دوقلوهایش از یک وضع نادر رنج می برند، بسیار وحشت زده شد. پزشکان به این مادر گفته بودند که دوقلوهایی که در رحمش قرار دارند به طور مشترک از یک "ساک آمنیوتیک" (کیسه آب) استفاده می کنند.

پزشکان همچنین به مادر هشدار داده بودند که اگر این نوزادان داخل رحم حرکت کنند، بند ناف آنها در هم گره می خورد و می تواند باعث گرسنگی یا خفگی آنها شود. به گفته پزشکان، این دوقلوها تنها در صورتی می توانستند از این وضع جان سالم به در ببرند که درون رحم مادر ثابت و بی حرکت بمانند.

زمانی که این مادر سونوگرافی انجام داد متوجه شد که دو پسرش یکدیگر را داخل رحم در آغوش گرفته اند و حتی دستانشان را در دست یکدیگر قرار داده اند. در همه عکس های سونوگرافی وضع دو نوزاد داخل رحم به همین صورت بود.

حتی زمانی که مادر به روش سزارین فرزندانش را به دنیا آورد، وزن هر دوی آنها 4 پوند بود و این دو همچنان بدون حرکت یکدیگر را در آغوش گرفته بودند.

مادر این دوقلوها گفت: از آنجایی که دو نوزاد من یک "ساک آمنیوتیک" داشتند، اگر حرکت می کردند بند ناف آنها گره می خورد و در نتیجه باعث می شد راه رسیدن اکسیژن و غذا به آنها بسته شود. بنابراین باید بدون حرکت باقی می ماندند تا زنده بمانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

5781719_205

 

کدخبر: 241737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟