بازی با استقلال بدترین قرعه ممکن بود

 ناصر علی مدیر السد با ابراز رضایت از شرایط حاکم بر اردوی این تیم در تهران مدعی شد تمام اعضای السد برای عبور از این محک دشوار هم قسم شده و با انگیزه بالا به دنبال نمایش قدرتمندانه ای در مصاف با استقلال در آزادی هستند.

مدیر السد در گفتگو با الوطن گفت:«مسلما این یکی از دشوارترین بازی های ما در این هفته ها خواهد بود چون باید مقابل یکی از بهترین تیم های ایران و آسیا به میدان می رویم از همین انتظار داریم شبی فوق العاده و به یادماندنی را در تهران تجربه کنیم و جواز صعود به مرحله گروهی را به دست بیاوریم».

او با بیان این که شناخت خوبی از استقلال دارند، افزود:« میزبان نه تنها تیم بسیار خوب و قدرتمندی است بلکه امشب از حمایت طرفداران پرشمار خود در ورزشگاه آزادی نیز بهره می برد که این کار را برای ما سخت تر از قبل می کند. به نظرم رویارویی با استقلال در این مرحله از بازی ها بدترین قرعه ممکن برای ما در پلی آف آسیا بود اما باید از این آزمون بزرگ سربلند بیرون بیاییم».

ناصر علی در پایان گفت:« السد در اوج دوران آمادگی خود قرار دارد و مسلما امشب تیم دست و پا بسته ای برای استقلال نخواهد بود چون ما از یک مربی کاربلد و ستاره هایی در ترکیب تیم بهره می بریم که می توانند سرنوشت بازی را در یک لحظه تغییر دهند. تنها نگرانی ما به شرایط آب و هوایی و سرمای هوا برمی گردد که باید با آن کنار بیاییم».

کدخبر: 243551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟