حسینی: تکرار نتیجه دربی فصل قبل دور از ذهن است

سید جلال حسینی درباره شرایط تیم پرسپولیس در آستانه دربی پایتخت اظهار کرد: وضعیت تیم خوب است و تمام تلاش خود را برای تثبیت صدرنشینی می کنیم.همچنین بازی حساسی با استقلال داریم و تمام سعی و تلاش خود را برای کسب سه امتیاز این بازی به کار می گیریم.

وی درباره جلسه با طاهری عنوان کرد: جلسه دوستانه خوبی قبل از بازی حساس دربی برگزار شد و مشکلات خود را در این جلسه مطرح کردیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره شایعه اعتصاب بیان کرد: اعتصاب در کار نبوده است و همه ما دیروز تمرین کردیم و مشکلی در این باره وجود نداشت.

وی درباره پیروزی استقلال مقابل السد گفت: این برد را به استقلال تبریک می گویم.این تیم زحمات زیادی متحمل شد و این برد به نفع فوتبال کشورمان است. استقلال همیشه تیم بزرگی است و نگاه ویژه ای به این تیم داریم.همچنین بازی سختی مقابل استقلالیها داریم.به هر حال استقلال در بازی های سختی پیروز شده است و همین موضوع باعث می شود که روز سختی در برابر استقلال پیش رو داشته باشیم. امیدوارم با حمایت هواداران برنده این بازی شویم.

حسینی درباره تفاوت دربی امسال با بازی رفت با استقلال بیان کرد: نیم فصل اول شرایط فرق می کرد.به نظرم این تیم بازی تدافعی در دستور کار خود ندارد. استقلال بازیکنان هجومی دارد و بازی رو به جلویی انجام می دهد.

وی درباره غیبت کامیابی نیا گفت: کمال یک بازیکن تاثیرگذار است.به طور حتم برانکو برای او جانشینی خواهد داشت.

حسینی درباره اضافه شدن شهاب کرمی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است.هر بازیکنی به این تیم می آید باید تلاشش را بکند.شهاب هم باید نهایت سعی خود را بکند.امیدوارم او بازیکن تاثیرگذاری برای تیم پرسپولیس باشد.

وی ادامه داد: اختلاف زیاد نیست و باید حداکثر امتیازات را بگیریم.بازی های آسیایی شروع می شود و ما تحت فشار قرار می گیریم.باید بازی به بازی جلو برویم.

کاپیتان پرسپولیس درباره احتمال تکرار برد 4 بر 2 فصل قبل گفت: این برد تکرار شدنی نیست. استقلال شرایط خوبی دارد و جنگنده بازی می کند.همچنین عملکرد این تیم خوب است و هر دو تیم برای برد تلاش می کنند.

وی درباره لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما در فوتبال مان مشکلات زیادی داریم.در حالیکه تیم هایی مثل الهلال سرمایه گذاری زیادی کرده اند.امیدوارم با تمرین و برنامه ریزی بیشتر برای بازیهای آسیایی به میدان برویم.

حسینی ادامه داد: مطالباتی از باشگاه نداریم و طبق قرارداد پول می گیریم و تا الان پرداخت شده است.

وی درباره طلبش از نفت تصریح کرد: مالکیت تیم نفت را به شخص واگذار کردند اما هیچ کسی جوابگو نیست.یک شاهد در باشگاه نفت گذاشته بودند که او هم اکنون نیست.معلوم نیست او ااکنون کجاست و هیچ کسی پاسخگو نیست.کاش می شد ما هم به فیفا شکایت کنیم.نفت راحت بازیکن می گیرد اما ما چون بازیکن ایرانی هستیم دست مان به جایی بند نیست.

حسینی در پایان درباره بازیهای آسیایی پیش رو خاطر نشان کرد: درخشش در این بازیها نیاز به برنامه ریزی دارد.مدیر کاربلدی در پرسپولیس اداره امور را برعهده دارد و ما منتظر بازی الهلال هستیم.به طور حتم فراتر از انتظارات در دربی پایتخت حاضر می شویم تا با کسب سه امتیاز دل هواداران را شاد کنیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟