علیرضا منصوریان بعد از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس به شدت ابراز خوشحالی کرد و همراه با بازیکنان تیمش به سمت هواداران رفت. او پرچم استقلال را بر زمین پهن کرد و مقابل هواداران تیمش با بوسه روی پرچم آبی سجده کرد.

* سیدمهدی رحمتی به عنوان کاپیتان استقلال بازیکنان را به سمت هواداران راهنمایی می‌کرد و با حرکات عجیب و غریبی به خوشحالی پرداخت.

* محسن مسلمان که در طول بازی بارها با بازیکنان استقلال مشاجره لفظی داشت در پایان مسابقه نیز قصد داشت به سمت استقلالی‌ها که مشغول خوشحالی بودند برود، اما مهدی طارمی با اصرار مانع این امر شد.

* اتفاقات حاشیه‌ای که در اواخر بازی در زمین مسابقه رخ داد باعث شد بعد از به صدا درآمدن سوت داور مسابقه یگان ویژه دور تا دور زمین را در محاصره خود قرار داد تا مانع هرگونه درگیری احتمالی شود.

* برانکو ایوانکوویچ با وجود ناراحتی شدید بابت شکست تیمش سمت هواداران پرسپولیس رفته و برای آنها دست تکان داد. این در حالی بود که حسین ماهینی و مهدی طارمی به همراه تعدادی از بازیکنان ذخیره برانکو را همراهی کرده و به سمت هواداران رفتند. این دو بازیکن بوشهری از هواداران تیم‌شان می‌خواستند مثل بازی‌های قبل خوشحالی به سبک تماشاگران ایسلندی را تکرار کنند که فقط تعداد معدودی از هواداران این کار را کردند.

* برخی هواداران پرسپولیس وقتی مقابل دوربین‌های تلویزیونی قرار گرفتند، دلیل شکست‌شان را ترکیب اشتباه برانکو و قرار دادن فرشاد احمدزاده در دفاع چپ دانستند.

* علیرضا منصوریان بعد از اینکه خوشحالی‌اش را با هواداران استقلال تقسیم کرد به سوی هواداران پرسپولیس رفته و برای آنها دست تکان داد. برخی پرسپولیسی‌ها برای او دست تکان دادند، اما عده‌ای هم شعارهای تندی علیه او سر دادند.

* سیدجلال حسینی در پایان بازی همچنان قصد داشت با مهدی رحمتی درگیر شود، اما بازیکنان پرسپولیس او را سریع راهی رختکن کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 244739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟