ستاره های بارسا که در نوکمپ هو شده اند

در پیروزی خفیف و دشوار 2-1 شب گذشته بارسا برابر لگانس، این گومس پرتغالی بود که تاوان نمایش ضعیف تیمش را بیش از دیگران پس داد. او هنگام خروج از زمین در دقیقه 85 بازی، به شدت از سوی هواداران بارسا هو شد.

بارسا پس از شکست خردکننده 4-0 برابر PSG، به شدت تحت انتقاد هوادارانش قرار دارد. آنها به خصوص از نحوه بازی گومس که با 35 میلیون یورو تابستان امسال والنسیا را به مقصد بارسا ترک کرد ناراضی هستند. جالب است که گومس برای پیوستن به بارسا، پیشنهاد رئال را رد کرده بود.

 

در سال های اخیر می تواند از 4 بازیکن دیگر نیز نام برد که در نوکمپ از سوی هواداران بارسا هو شده اند.

فصل 2009-2010 که گواردیولا دومین سال حضورش در بارسا را سپری می کرد، چیگرینسکی، مدافع اوکراینی مورد علاقه گواردیولا در بای جام حذفی مقابل سویا پس از اینکه چند توپ ساده را لو داد، از سوی هواداران هو شد. برای جذب او 25 میلیون یورو هزینه شده بود و پایان فصل بارسا را ترک کرد.

ستاره های بارسا که در نوکمپ هو شده اند

همان فصل زلاتان هم از سوی بارسایی ها هو شد. او در بازی برابر خرز، پس از اینکه چند فرصت خوب را از دست داد، از سوی هواداران بارسا هو شد. هرچند که کمی بعد زلاتان گل سوم بارسا را به ثمر رساند تا آبی اناری ها 3-1 برنده بازی شوند. زلاتان که نمی خواست زیر سایه مسی باشد، در پایان فصل راهی میلان شد.

 

الکسیس سانچس شیلیایی نیز مورد سوم است. او فصل 2013-2014 در بازی حام حذفی مقابل مالاگا به خاطر نمایش ضعیفش هو شد.

همان فصل، سسک فابرگاس که سال 2011 برای جذبش 40 میلیون یورو پرداخت شده بود، مورد اعتراض هواداران بارسا قرار گرفت.

22 آوریل 2014 وقتی فابرگاس دقیقه 70 بازی با بیلبائو قصد ورود به زمین به جای ژاوی را داشت، از سوی دوست داران بارسا در نوکمپ به شدت هو شد. همان اتفاق باعث شد تا فابرگاس در پایان فصل به چلسی بپیوندد.

کدخبر: 246847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟