قلعه‌نویی: دلم برای این 3 بازیکن می‌سوزد!

تیم تراکتورسازی با وجود مشکلاتی که برایش پیش آمده، روز جمعه تلاش می کند فاصله امتیازی خود با پرسپولیس را کسر کند تا همچنان به قهرمانی امیدوار باشد.

امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی در گفت و گو با رادیو تهران درباره شرایط تیمش، اظهارات مصطفی آجورلو مبنی بر کار کردن تا آخر با قلعه نویی، کم کاری برخی مدیران سابق و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

بازی سختی با سیاه جامگان داریم
اعتقاد شخصی ام این است که همه تیم ها چه بالانشین و چه قعرنشین در نیم فصل دوم تیم های خطرناکی هستند، هر بازی در این شرایط برای شما حکم یک فینال را دارد و من مدام به بچه ها سختی بازی با سیاه جامگان را گوشزد می‎کنم. سیاه‌جامگان تیم خوبی است که بازیکنان مطلوبی دارد و خداداد و هاشمی نسب هم جزو بهترین مربیان فوتبال ایران هستند.

اول فصل ذهنیتم نسبت به آجورلو فرق داشت
من در زندگی ام هرگز پشت در اتاق هیچ مدیری نایستادم و هر حرفی زدم، خدا و اهل بیت را در نظر گرفتم. واقعیت این است که تا قبل از حضور در تراکتورسازی ذهنیت خوب الان را نسبت به آجورلو نداشتم و دلیل این موضوع هم تبلیغات منفی بود که علیه این بنده خدا شده بود. با این حال اکنون شرایط فرق کرده و من می بینم که آجورلو به عنوان یک مدیراخلاق مدار و با معرفت چقدر زحمت می کشد. او انسان بزرگی است و هدفی جز خدمت ندارد.

آقایانی که این بلا را سر تراکتور آوردند، برای خودشان تبلیغ می‌کنند!
قبل از اینکه آجورلو به تراکتورسازی بیاید، هرساله حدودا 10 تا 11 میلیارد به تراکتورسازی کمک می شد اما این پول به این بنده خدا داده نشد و بعد از آمدن او هم پنجره نقل و انتقالات را بستند. واقعا شرایط سختی است. او یک تنه همه بار را بر دوش کشید و مسائلی که پیش آمده هم هیچ ربطی به دوران مدیریت آجورلو ندارد. من خدمت آقای عباسی ارادت دارم و دوران خوبی با او داشتم اما بعضی از آدم ها که بسیار قبل از عباسی در تراکتور کار می کردند، این بلاها را سر تراکتور آوردند و حالا هم می خواهند برای خودشان تبلیغ کنند. مگر می شود پرونده ای که مربوط به 6 سال پیش است، هنوز پیگیری نشده باشد؟ از طرف دیگر آجورلو توقعات مردم را هم باید در نظر بگیرد که این مسائل کار را برایش سخت می کند.

استادیوم و هوادار داریم، بازیکن نه
ما زمانی که تیم مان ایده آل بود، استادیوم نداشتیم. زمانی که استادیوم داشتیم، هوادار نداشتیم و حالا که ورزشگاه و هوادار داریم، تیم مان به مشکل بازیکن خورده است! یاد زمان حضورم در تیم ملی افتادم.

عالیشاه، نوراللهی و بیگ زاده چه گناهی دارند؟
در ماجرای محرومیت تراکتورسازی، عالیشاه، نوراللهی و بیگ زاده چه گناهی دارند؟ از شخص مهدی تاج می خواهم تکلیف این 3 نفر را روشن کنند. خدارا خوش نمی آید که این بچه ها اینطور بلاتکلیف بمانند. آنها 6 ماه از زندگی فوتبالی شان را از دست می دهند. واقعا دل آدم برای آنها می سوزد.

خطر کسر امتیاز تهدیدمان می کرد
من واقعا از نظر روحی و روانی بهم ریخته بودم؛ تا همین 3، 4 روز پیش خطر کسر 6 امتیاز هم تراکتورسازی را تهدید می کرد که آجورلو از یکی از دوستانش یک میلیارد و خرده ای پول قرض گرفت تا به حساب خارجی ها واریز کنیم و فعلا جلوی کسر امتیاز را بگیریم. پرونده های دیگری هم وجود دارد و مسئولان استان آذربایجان باید کمک کنند. از نجفی، شهردار نمونه تبریز باید تشکر کنم، از دکتر دبیری، نمایندگان مجلس که کمک می کنند.

موافق خدمت سربازان در باشگاه های خودشان هستم
من صددرصد موافق خدمت بازیکنان سربازان در باشگاه های خودشان هستم. بالاخره برخی تیم ها مانند پیکان، ذوب آهن، فولاد و ... در بحث تیم های پایه زحمت می کشند و اگر این قانون اجرایی شود، این تیم ها حاصل دسترنج خودشان را استفاده می کنند. از نمایندگان مجلس تشکر می کنم و امیدوارم این لایحه قانون شود تا به فوتبال پایه خدمت شود.

از هواداران تراکتور گلایه دارم
از هواداران تراکتورسازی گلایه دارم. شما می بینید که در نظرسنجی یک برنامه تلویزیونی محمد ابراهیمی فقط 8 درصد رای می آورد. در حالی که در کل کشور حدود 20 میلیون نفر آذری داریم. این موضوع کم لطفی است.

با امید زنده هستیم
انسان با امید زنده است. ما تلاش می کنیم تکلیف خودمان را خوب انجام دهیم. من هنوز حسرت بازی با پرسپولیس را می خورم. در آن بازی دست و پاهای ما را بستند و داخل استخر انداختند. با این حال تراکتورسازی تیم بزرگی است و مردم آذربایجان هم باید کمک کنند تا راهمان را تا پایان فصل درست ادامه دهیم.

کدخبر: 247337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟