اتهام بزرگ به رامین رضائیان

برانکو این دو را به دلیل بی انضباطی و درگیری با یکدیگر اخراج کرده است. در حالی که شبکه های مجازی مملو از شوخی های مختلف با این دو شده است اکنون فرضیه دیگری برای این اتفاق مطرح می شود.

چرا رضائیان و علیپور باید در آستانه چنین دیدار مهمی با یکدیگر درگیر شوند؟ اتهام به سمت رامین رضائیان است. برانکو از ابتدای فصل روی خوشی به رضائیان نشان نمی داد و در اکثر مسابقات او نیمکت نشین بود. از سویی دعوای کی روش و برانکو منجر به این شد که هفت پرسپولیسی ملی پوش از تیم ملی خط بخورند و اکنون هم شانسی برای حضور در ترکیب تیم ملی مقابل چین و قطر نداشته باشند.

حالا این فرضیه قوی مطرح می شود که رضائیان وقتی متوجه شده هرگز راهی به دل برانکو پیدا نمی کند عملیات فرار Escape خود را به سمت تیم ملی آغاز کرده است. فرضیه این است که دعوای او با علیپور عمدی بوده تا خشم برانکو را برانگیزد و او را بیشتر از هر زمان دیگری عصبی کند. اخراج از پرسپولیس می تواند به معنای بازگشت به تیم ملی فوتبال ایران باشد. کی روش ممکن است به او روی خوش نشان بدهد و به عنوان تنها پرسپولیسی به تیم ملی فوتبال دعوتش کند، نظریه ای که شب گذشته در انبوه شوخی های مجازی با رضائیان و علیپور هم مطرح شد.

اوضاع برای سرخ ها پیچیده است. دیدار حساس با الوحده و اخراج دو مهره مهم. رضائیان و علیپور با پرسپولیس چه کردند؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248421 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟